Monstery20 czerwca rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii społecznej  „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”. Akcja potrwa do października, a do właściwych zachowań będzie przekonywał pasażerów Gigant Komunikacji Miejskiej.  

Kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”, ma zwrócić uwagę na to jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów i pokazać właściwe postawy oraz zachowania.

- Mamy nowoczesną komunikację, która przewozi co roku aż miliard pasażerów. Oprócz komfortu w podróży liczy się również właściwa atmosfera – wzajemna życzliwość, szacunek dla prywatności i chęć niesienia pomocy. Jakość podróży zależy również od pasażerów – mówi Jarosław Jóźwiak, wiceprezydent Warszawy.

W taborze komunikacji miejskiej (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich) ponownie pojawią się monstery: Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny oraz Zastawiacz Olbrzymi, do których dołączą nowe postaci: Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny oraz Gigant Komunikacji Miejskiej, który wskaże właściwe zachowania współpasażerom.

Organizatorami akcji są: Urząd m.st. Warszawy, Miejskie Zakłady Autobusowe, Tramwaje Warszawskie, Szybka Kolej Miejska, Metro Warszawskie, Zarząd Transport Miejskiego oraz Koleje  Mazowieckie, a partnerami: Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej, Fundacja Dobroczynności Kid Zone oraz Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej.

Źródło: UM Warszawa

Dodaj komentarz
Komentarze do artykułów może dodać każdy użytkownik Internetu. Administrator portalu nie opublikuje jednak komentarzy łamiących prawo oraz niemerytorycznych, tj. nieodnoszących się bezpośrednio do treści zawartych w artykule. Nie będą również publikowane komentarze godzące w dobre imię osób czy podmiotów, rasistowskie, wyznaniowe czy uwłaczające grupom etnicznym, oraz zawierają treści nieetyczne albo niemoralne, pornograficzne oraz wulgarne. Z komentarzy zostaną usunięte: reklamy towarów, usług, komercyjnych serwisów internetowych, a także linki do stron konkurencyjnych.