- 1. Wybrane aspekty badań miejskiego ruchu rekreacyjnego (III) Kraków: analiza zachowań komunikacyjnych
- (Inżynieria ruchu)
- ... czas dojścia do obszaru rekreacyjnego. Obserwowane prędkości w ruchu pieszym różnią się istotnie: z jednej strony do pieszych zaliczamy biegaczy oraz osoby uprawiające „nordic walking”, które rozwijają ...
- Utworzone: 07 listopad 2012
- 2. Bazylea – metoda na miłe miasto cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... doprowadzenie do Dworca SBB dodatkowo skomplikowało i tak już złożony tramwajowy węzeł. Koordynacją sieci tramwajów, autobusów i pociągów lokalnych zajął się związek transportowy Tarifverbund Nordwestschweiz ...
- Utworzone: 10 maj 2011
- 3. Hałas pojazdów w trakcie manewrowania z małymi prędkościami - model CP2009 cz. 3
- (Ochrona środowiska)
- W wyniku badań określone zostały poziomy mocy akustycznej manewrów parkingowych oraz współczynniki korekcyjne realizujące poprawki wcześniej opisane. Są one zebrane w tabeli 1. Dane wejściowe i współczynniki ...
- Utworzone: 19 październik 2010
- 4. Hałas pojazdów w trakcie manewrowania z małymi prędkościami - model CP2009 cz. 2
- (Ochrona środowiska)
- Doświadczenia zdobyte podczas opracowywania na zlecenie Komisji Europejskiej zharmonizowanego modelu HARMONOISE/IMAGINE stanowiły bazę do opracowania modelu CP2009. Jakkolwiek podczas opracowywania modelu ...
- Utworzone: 18 październik 2010
- 5. Hałas pojazdów w trakcie manewrowania z małymi prędkościami - model CP2009 cz. 1
- (Ochrona środowiska)
- ... modeli hałasu komunikacyjnego (HARMONOISE/IMAGINE, NORD 2000) umożliwia prognozowanie hałasu dla stosunkowo szybkiego i poruszającego się w sposób płynny ruchu drogowego. Modele te nie są jednak dostosowane ...
- Utworzone: 15 październik 2010