Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zjazd publiczny z drogi gminnej

Re: Zjazd publiczny z drogi gminnej 11 lata 3 tygodni temu #3407

  • mamoń
  • mamoń Avatar
mamoń napisał:
Zwiększa trwałość? Ty mieszkasz w Polsce czy moze z księzyca sie wziąłes? Zobacz sobie wyniki SOSN jaki prowadzi administracja drogowa a zobaczysz ze zadna nawierzchnia w Polsce nie wytrzymała swojego czasu eksploatacji biorąc pod uwage kryteria zmęczeniowe z rozporzadzenia par.149 ust.1 pkt.1 i 2 oraz ust.2. O jakiej trwałości ty piszesz bo chyba jesteś ślepy.
Jest dość niekonsekwentny. Najpierw najeżdżasz na polską kadrę naukową, projektantów i urzędników, a później używasz jako argumentu systemu, który od nich wyszedł.
Pomijając ten fakt, to nie trzeba być wielkim znawcą drogownictwa, żeby wiedzieć, że nawierzchnia zaprojektowana na tę samą ilość osi o większym obciążeniu będzie trwalsza w tych samych warunkach eksploatacyjnych. A to, że nadal jej trwałość nie będzie wystarczająca to wina innych błędów projektowych lub złego wykonania lub nieprawidłowej eksploatacji.
Ten system powstał przez naukowców którzy boją sie z niego skorzystać bo pokazuje to jacy naukowcy są miernoty. To ze wyniki SOSN pokazują ze nawierzchnie nie wytrzymują świadczy o tym że projekty są do bani a podczas wykonawstwa miernoty nie mają pojęcia na temat drogownictwa i wykonują tylko głupie polecenia. Tak sie składa że możesz sobie robić grubsze nawierzchnie ale jak podczas projektowania nawierzchni przyjmuje sie moduł sprezystości podłoza 120MPa a dla podbudowy 400MPa natomiast podczas budowy podłoże odbiera sie 120MPa i to od drugiego obciążenia natomiast podbudowe odbiera sie przy module 200MPa to o jakiej trwałosci mowa? Spróbuj zaprojektować zelbet przy stałych materiałowych a potem wykonaj jego z materiałów o połowe niższej wytrzymałosci a zobaczysz jak bedzie wyglądąc trwałosc. Przeraza mnie to że tego nie rozumiesz ale tak własnie działą system stadny baranów a nowy katalog nawierzchni powiela te same głupoty co stary i rozporządzenie. Inne stałe materiałowe bada sie podczas wykonawstwa i przyjmuje za spełnione a inne stałe zakłada sie podczas obliczeń nawierzchni. To jest klucz do trwałosci.
mamoń napisał:
Ukarany? Pokaż mi kto kara na drogach gminnych, powiatowych, wojeódzkich. Na drogach krajowych ważenie pojazdów cięzarowych to epizod a ty piszesz o karaniu na pozostałych drogach? Zeby kogoś ukarać trzeba udowodnić naciski na osie. Myslisz ze to takie banalnie proste? Zapoznaj sie z tym problemem bo karanie za przekroczenie nacisków na oś to fikcja. Poza tym nikt nie bedzie karał przewoźnika jadącego do zakładu który zatrudnia mieszkańców bo wówczas upadłby zakład a inwestor wystąpiłby o ogromne odszkodowania do gminy nie mogąc prowadzic produkcji a to wszystko dlatego że gamoń urzędnik nie zastanawiał sie nad tym jakie są oczekiwania produkcyne i logistyczne inwestora.
Na wszystkich drogach ważeniem zajmuję się ITD, co prawda na drogach gminnych jest to rzadkością, ale i w tej materii się to zmienia. Co do drug :D krajowych to nie jest to już taki epizod, a ostatnio GDDKiA zaczęła systematycznie rozbudowywać system wag preselekcyjnych.
Oczywiście proces ważenia nie jest banalnie prosty, ale jednak możliwy. Nie wiem na jakiej podstawie inwestor miałby dostać odszkodowanie od gminy, to nie znał przepisów prawa zanim postawił zakład?
Na początek to wytknałes mi ortografie wiec popatrz na swoją :D

Tak ITD zajmuje sie nawszystkich drogach ważeniem nie rozśmieszaj mnie.NIech staną pod bramą zakładu do którego przyjeżdzają "tiry" przy drodze wojewódzkiej która ma nacisk dopuszczalny 80kN/os lub pod marketem który jest wybudowany przy drodze miejskiej która nie jest w wykazie dróg ponad 100lub 115kN/oś a zakład lub sklep upada :D.Myslisz ze ITD takie coś zrobi? Coraz wiecej mam przekonania że jestes w zakładzie zamknietym i nie masz kontaktu z rzeczywistością.
Dam ci przykład co do zakładu który rzekomo nie zna przepisów. Jest taki zakład produkcyjny SWEDWOOD w Zbąszynku który ma wyjazd na droge wojewódzką 302 która dopuszczony ma ruch 80kN/oś. Firma produkuje meble do IKEA dziesiatki "tirów" wyjezdzają z tego zakładu wywoząc towar na całą polske i wożac surowiec do produkcji.Myslisz ze kogoś obchodzi w tym ITD że tam jeżdżą pojazdy które nie mają prawa znaleźć sie na tej drodze? Zakład działa moze z 10 i wiecej lat myslisz ze nikt nie wiedział że jedyna droga prowadząca do tego zakładu nie odpowiada nośnością dla pojazdów które bedą obierac produkcje? Zamiast zbudowac zakład przy drodze 100lub 115kN/os teraz bedzie trzeba wzmacniać dziesiatki km drogi tyko dlatego że jakis osioł w gminie przeznaczył tereny pod inwestycje. Takich sytuacji są setki jak nie tysiące w polskim syfie
mamoń napisał:
Skoro z ciebie taki specjalista obracający sie wsród tygrysów wiedzy prosze pochwal sie swoją wiedzą masz okazje podaj wzory na odkształcenia nawierzchni wg teorii wielowarstwowej półprzestrzeni spręzystej lub lepkospręzystej wraz z wyprowadzeniem tych wzorów.
No widzisz, masz jednak problemy z czytaniem. Nie uważam się za specjalistę w dziedzinie mechaniki. Nie zmienia to jednak faktu, że Ci profesorowie, których spotkałem na swojej drodze, a zajmowali się tym zagadnieniem nie mieli problemów z przedstawieniem tego problemu dokładnie.
No i prosisz mnie, żebym pomógł Ci się dokształcić, a nie widać w Tobie chęci do nauki.

Skoro tobie tak dokładnie przedstawili i rozumiesz to to pokaz co ci przedstawili pochwal sie chyba ze oni ci przedstawiali a ty udając ze rozumiesz z głupkowatym usmiechem przytakiwałes :D Jedyne co mogli ci pokazac to jak działa program otrzymany z koncernów zachodnich bo przykładu obliczonego ręcznie i sprawdzonego programem porównując te same wyniki nigdy nie widziałes wiec nie pisz głupot. Gdyby polscy prof. potrafili sami stworzyc algorytm obliczający napręzenia i odkształcenia dla nawierzchni podatnych to nigdy nie napisaliby ze obliczenia w pracach i przykładach dokonywali za pomocą ELMOD, JULEA, BISAR, ELSYM5M itp. Ci twoi prof . od projektowania nawierzchni sa w głebokiej du..pie co potwierdza brak polskich programów matematycznych do obliczeń mechanistycznych nawierzchni.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Zjazd publiczny z drogi gminnej 11 lata 3 tygodni temu #3408

  • mamoń
  • mamoń Avatar
Ten system powstał przez naukowców którzy boją sie z niego skorzystać bo pokazuje to jacy naukowcy są miernoty. To ze wyniki SOSN pokazują ze nawierzchnie nie wytrzymują świadczy o tym że projekty są do bani a podczas wykonawstwa miernoty nie mają pojęcia na temat drogownictwa i wykonują tylko głupie polecenia. Tak sie składa że możesz sobie robić grubsze nawierzchnie ale jak podczas projektowania nawierzchni przyjmuje sie moduł sprezystości podłoza 120MPa a dla podbudowy 400MPa natomiast podczas budowy podłoże odbiera sie 120MPa i to od drugiego obciążenia natomiast podbudowe odbiera sie przy module 200MPa to o jakiej trwałosci mowa? Spróbuj zaprojektować zelbet przy stałych materiałowych a potem wykonaj jego z materiałów o połowe niższej wytrzymałosci a zobaczysz jak bedzie wyglądąc trwałosc. Przeraza mnie to że tego nie rozumiesz ale tak własnie działą system stadny baranów a nowy katalog nawierzchni powiela te same głupoty co stary i rozporządzenie. Inne stałe materiałowe bada sie podczas wykonawstwa i przyjmuje za spełnione a inne stałe zakłada sie podczas obliczeń nawierzchni. To jest klucz do trwałosci.
Widzisz nieświadomie przyznałeś mi rację. Za niską trwałość odpowiadają błędy projektowe lub wykonawcze. Ale nie wiem dlaczego uważasz, że nie mam racji pisząc, że grubsza nawierzchnia jest trwalsza od cieńszej (oczywiście z tych samych materiałów).
Tak ITD zajmuje sie nawszystkich drogach ważeniem nie rozśmieszaj mnie.NIech staną pod bramą zakładu do którego przyjeżdzają "tiry" przy drodze wojewódzkiej która ma nacisk dopuszczalny 80kN/os lub pod marketem który jest wybudowany przy drodze miejskiej która nie jest w wykazie dróg ponad 100lub 115kN/oś a zakład lub sklep upada :D.Myslisz ze ITD takie coś zrobi? Coraz wiecej mam przekonania że jestes w zakładzie zamknietym i nie masz kontaktu z rzeczywistością.
Dam ci przykład co do zakładu który rzekomo nie zna przepisów. Jest taki zakład produkcyjny SWEDWOOD w Zbąszynku który ma wyjazd na droge wojewódzką 302 która dopuszczony ma ruch 80kN/oś. Firma produkuje meble do IKEA dziesiatki "tirów" wyjezdzają z tego zakładu wywoząc towar na całą polske i wożac surowiec do produkcji.Myslisz ze kogoś obchodzi w tym ITD że tam jeżdżą pojazdy które nie mają prawa znaleźć sie na tej drodze? Zakład działa moze z 10 i wiecej lat myslisz ze nikt nie wiedział że jedyna droga prowadząca do tego zakładu nie odpowiada nośnością dla pojazdów które bedą obierac produkcje? Zamiast zbudowac zakład przy drodze 100lub 115kN/os teraz bedzie trzeba wzmacniać dziesiatki km drogi tyko dlatego że jakis osioł w gminie przeznaczył tereny pod inwestycje. Takich sytuacji są setki jak nie tysiące w polskim syfie
To, że ITD jest w mediach znane ostatnio tylko z fotoradarów nie znaczy, że nie zajmuję się tym do czego zostało stworzone (ubolewam, że nie skupia się na transporcie). Mówisz, że nie mam kontaktu z rzeczywistością, a sam piszesz jakbyś opierał się tylko na tym co powiedzą w TVN. Dużo jeżdżę po drogach i nie raz widzę kontrolę ITD na drogach samorządowych i żałuję, że tak w wielu innych miejscach przymykają oko.
Na jakiej podstawie urzędnik może odmówić lokalizacji zakładu ze względu na drogę o dop. nacisku 8t?
Skoro tobie tak dokładnie przedstawili i rozumiesz to to pokaz co ci przedstawili pochwal sie chyba ze oni ci przedstawiali a ty udając ze rozumiesz z głupkowatym usmiechem przytakiwałes :D Jedyne co mogli ci pokazac to jak działa program otrzymany z koncernów zachodnich bo przykładu obliczonego ręcznie i sprawdzonego programem porównując te same wyniki nigdy nie widziałes wiec nie pisz głupot. Gdyby polscy prof. potrafili sami stworzyc algorytm obliczający napręzenia i odkształcenia dla nawierzchni podatnych to nigdy nie napisaliby ze obliczenia w pracach i przykładach dokonywali za pomocą ELMOD, JULEA, BISAR, ELSYM5M itp. Ci twoi prof . od projektowania nawierzchni sa w głebokiej du..pie co potwierdza brak polskich programów matematycznych do obliczeń mechanistycznych nawierzchni.
To, że Ty nigdy nie widziałeś wykładowcy, który wyprowadzał rozwiązanie dla warstwowej półprzestrzeni sprężystej, nie znaczy, że na innych uczelniach tego nie robią (pochwal się gdzie studiowałeś). Swoją drogą dla inżyniera praktyka umiejętność wykonywania takich obliczeń na piechotę nie przydaję się w życiu.

Swoją drogą prawie w każdym wątku piszesz o "polskim syfie". Co Ty zrobiłeś, żeby to zmienić?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Zjazd publiczny z drogi gminnej 11 lata 3 tygodni temu #3410

  • mamoń
  • mamoń Avatar
mamoń napisał:
Ten system powstał przez naukowców którzy boją sie z niego skorzystać bo pokazuje to jacy naukowcy są miernoty. To ze wyniki SOSN pokazują ze nawierzchnie nie wytrzymują świadczy o tym że projekty są do bani a podczas wykonawstwa miernoty nie mają pojęcia na temat drogownictwa i wykonują tylko głupie polecenia. Tak sie składa że możesz sobie robić grubsze nawierzchnie ale jak podczas projektowania nawierzchni przyjmuje sie moduł sprezystości podłoza 120MPa a dla podbudowy 400MPa natomiast podczas budowy podłoże odbiera sie 120MPa i to od drugiego obciążenia natomiast podbudowe odbiera sie przy module 200MPa to o jakiej trwałosci mowa? Spróbuj zaprojektować zelbet przy stałych materiałowych a potem wykonaj jego z materiałów o połowe niższej wytrzymałosci a zobaczysz jak bedzie wyglądąc trwałosc. Przeraza mnie to że tego nie rozumiesz ale tak własnie działą system stadny baranów a nowy katalog nawierzchni powiela te same głupoty co stary i rozporządzenie. Inne stałe materiałowe bada sie podczas wykonawstwa i przyjmuje za spełnione a inne stałe zakłada sie podczas obliczeń nawierzchni. To jest klucz do trwałosci.
Widzisz nieświadomie przyznałeś mi rację. Za niską trwałość odpowiadają błędy projektowe lub wykonawcze. Ale nie wiem dlaczego uważasz, że nie mam racji pisząc, że grubsza nawierzchnia jest trwalsza od cieńszej (oczywiście z tych samych materiałów).
Żadnej racji ci nie przyznałem widac ze nie rozumiesz tego co pisze. Pisałes o katalogowaniu nawierzchni a teraz nagle jak są nawierzchnie skatalogowane okazuje sie ze sa błedy projektowe. Zobacz sobie w katalog nawierzchni w stałe materiałowe dla podłoża jest tam 120MPa od drugiego obciązenia. W którym programie widziałes żeby program rozróżniał wartość od drugiego obciązenia bo i skąd ma program wiedziec ze to 120MPa to drugie obciązenie. Zobacz sobie stałą materiałową dla podbudowy z kruszywa łamanego 400MPa to zobacz sobie jakie wymagania matoły w całej polsce wpisują w projektach i specyfikacjach i to na autostradach? 180MPa Jak myslisz kto opracował specyfikacje w których umieszczono te 180MPa? GDDKiA, zobacz sobie norme PN-S-06102 podbudowa z kruszyw stabilizowanych mechanicznie. To samo 180MPa od od drugiego obciązenia a od pierwszego? tylko 100MPa. Kto pisał norme pustaki od łopaty? Wina jest po stronie tych tzw"naukowców" co siedzą na uczelniach i dla GDDKiA piszą głupoty które bezmyslnie powtarzają projektanci, nadzór i wykonawcy. Ile razy w zyciu zaprojektowałes nawierzchnie i wpisałes w wymaganiach ze podłoze ma mieć moduł odkształcenia od pierwszego obciazenia 120MPa i podbudowa z kruszywa łamanego 400MPa tez od pierwszego obciązenie? Nigdy :D
Nie wlewaj sobie ze przyznaję ci racje.
mamoń napisał:
Tak ITD zajmuje sie nawszystkich drogach ważeniem nie rozśmieszaj mnie.NIech staną pod bramą zakładu do którego przyjeżdzają "tiry" przy drodze wojewódzkiej która ma nacisk dopuszczalny 80kN/os lub pod marketem który jest wybudowany przy drodze miejskiej która nie jest w wykazie dróg ponad 100lub 115kN/oś a zakład lub sklep upada :D.Myslisz ze ITD takie coś zrobi? Coraz wiecej mam przekonania że jestes w zakładzie zamknietym i nie masz kontaktu z rzeczywistością.
Dam ci przykład co do zakładu który rzekomo nie zna przepisów. Jest taki zakład produkcyjny SWEDWOOD w Zbąszynku który ma wyjazd na droge wojewódzką 302 która dopuszczony ma ruch 80kN/oś. Firma produkuje meble do IKEA dziesiatki "tirów" wyjezdzają z tego zakładu wywoząc towar na całą polske i wożac surowiec do produkcji.Myslisz ze kogoś obchodzi w tym ITD że tam jeżdżą pojazdy które nie mają prawa znaleźć sie na tej drodze? Zakład działa moze z 10 i wiecej lat myslisz ze nikt nie wiedział że jedyna droga prowadząca do tego zakładu nie odpowiada nośnością dla pojazdów które bedą obierac produkcje? Zamiast zbudowac zakład przy drodze 100lub 115kN/os teraz bedzie trzeba wzmacniać dziesiatki km drogi tyko dlatego że jakis osioł w gminie przeznaczył tereny pod inwestycje. Takich sytuacji są setki jak nie tysiące w polskim syfie
To, że ITD jest w mediach znane ostatnio tylko z fotoradarów nie znaczy, że nie zajmuję się tym do czego zostało stworzone (ubolewam, że nie skupia się na transporcie). Mówisz, że nie mam kontaktu z rzeczywistością, a sam piszesz jakbyś opierał się tylko na tym co powiedzą w TVN. Dużo jeżdżę po drogach i nie raz widzę kontrolę ITD na drogach samorządowych i żałuję, że tak w wielu innych miejscach przymykają oko.
Na jakiej podstawie urzędnik może odmówić lokalizacji zakładu ze względu na drogę o dop. nacisku 8t?
Moze nie odmówić ale ma egzekwować prawo czego nie robi i juz pierwszego dnia kiedy przyjadą pojazdy cięzarowe budować zakład ma obowiązek postawić wagi i karać każdego przewoźnika który przyjedzie choćby z betonem czy materiałami na budowe zakładu za przekroczone naciski na oś. Tylko ze takie dzałanie pokazałoby jak głupi jest urzędnik który mając wniosek inwestora wraz z wymaganiami logistycznymi i produkcyjnymi pozwolił na lokalizacje takiej inwestycji.
mamoń napisał:
Skoro tobie tak dokładnie przedstawili i rozumiesz to to pokaz co ci przedstawili pochwal sie chyba ze oni ci przedstawiali a ty udając ze rozumiesz z głupkowatym usmiechem przytakiwałes :D Jedyne co mogli ci pokazac to jak działa program otrzymany z koncernów zachodnich bo przykładu obliczonego ręcznie i sprawdzonego programem porównując te same wyniki nigdy nie widziałes wiec nie pisz głupot. Gdyby polscy prof. potrafili sami stworzyc algorytm obliczający napręzenia i odkształcenia dla nawierzchni podatnych to nigdy nie napisaliby ze obliczenia w pracach i przykładach dokonywali za pomocą ELMOD, JULEA, BISAR, ELSYM5M itp. Ci twoi prof . od projektowania nawierzchni sa w głebokiej du..pie co potwierdza brak polskich programów matematycznych do obliczeń mechanistycznych nawierzchni.
To, że Ty nigdy nie widziałeś wykładowcy, który wyprowadzał rozwiązanie dla warstwowej półprzestrzeni sprężystej, nie znaczy, że na innych uczelniach tego nie robią (pochwal się gdzie studiowałeś). Swoją drogą dla inżyniera praktyka umiejętność wykonywania takich obliczeń na piechotę nie przydaję się w życiu.

Swoją drogą prawie w każdym wątku piszesz o "polskim syfie". Co Ty zrobiłeś, żeby to zmienić?
Słynni naukowcy z politechniki wrocławskiej i warszawskiej miernoty intelektualne które bez programów zachodnich koncernów naftowych nie potrafią zaprojektować nawierzchni aby wytrzymała załozony czas eksploatacji. No tak siła wiedzy twojej i twojego praktyka inzyniera to programy komputerowe liczace odkształcenia i napręzenia o których działaniu nie masz pojęcia. To pokazuje że twoje umiejętności w zakresie projektowania nawierzchni mechanistycznie są zerowe no chyba że masz program komputerowy tylko co z tego jak inne stałe wstawisz do programu a inne stałe wpiszesz jako wymagania w projekcie. Gratuluję logiki wpisujesz sie doskonale w stadny instynkt baranów.
Co ja zrobiłem? nie boję sie wyłamać z grupy baranów takich jak ty i potrafie syf nazwać syfem i pokazać gdzie ten syf jest ale tacy jak ty którzy wykonują głupie polecenia swoich przełozonych ten syf pogłębiają.
Teraz ty sie pochwal gdzie studiowałes?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Zjazd publiczny z drogi gminnej 11 lata 3 tygodni temu #3411

  • mamoń
  • mamoń Avatar
wg mnie to mamoń jest na tym forum najbardziej przemądrzałym uzytkownikiem czy faktycznie taki dobry specjalista tego nie wie nikt oprócz mamonia :) a tak dla wszystkich troche samokrytyki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Zjazd publiczny z drogi gminnej 11 lata 3 tygodni temu #3414

  • mamoń
  • mamoń Avatar
Co ja zrobiłem? nie boję sie wyłamać z grupy baranów takich jak ty i potrafie syf nazwać syfem i pokazać gdzie ten syf jest ale tacy jak ty którzy wykonują głupie polecenia swoich przełozonych ten syf pogłębiają.
Czyli nie zrobiłeś nic poza wylewaniem swoich frustracji na forum. Jesteś tylko krzykaczem, który nigdy niczego nie zmieni, bo zamiast działać szczekasz na wszystko.

Zadałbym Ci jeszcze pytanie jak dajmy na to gmina ma karać przeciążone samochody, ale Ty i tak stworzysz swoją teorię o wszechogarniającym syfie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Re: Zjazd publiczny z drogi gminnej 11 lata 3 tygodni temu #3416

  • mamoń
  • mamoń Avatar
mamoń napisał:
Co ja zrobiłem? nie boję sie wyłamać z grupy baranów takich jak ty i potrafie syf nazwać syfem i pokazać gdzie ten syf jest ale tacy jak ty którzy wykonują głupie polecenia swoich przełozonych ten syf pogłębiają.
Czyli nie zrobiłeś nic poza wylewaniem swoich frustracji na forum. Jesteś tylko krzykaczem, który nigdy niczego nie zmieni, bo zamiast działać szczekasz na wszystko.
Zdecydowanie lepiej bedzie dla ciebie jak niczego nie zrobie wiec módl sie zeby tak było :D
mamoń napisał:
Zadałbym Ci jeszcze pytanie jak dajmy na to gmina ma karać przeciążone samochody, ale Ty i tak stworzysz swoją teorię o wszechogarniającym syfie.
Wiesz kto to jest ustawodawca? Wiesz za co sie jemu płaci? Poza tym kilka lat temu ważenie pojazdów było obowiązkiem zarządców dróg miedzy innymi GDDKiA i o dziwo taka instytucja jak GDDKiA nakładała kary. Owszem kulawo to szło bo musiała cześc oddać bo wybrańcy narodu nie dali delegacji dla GDDKiA ale później to działało do czasu powstania ITD i pod wzgledem organizacyjny było to bardzo dobrze stworzone (poza organizacją prawną ustawodawcy) i o dziwo kontroli było znacznie wiecej niż obecnie prowadzi ITD.
Problem w tym że twoje myslenie polega najpierw na tworzeniu problemu czyli głupoty urzędników pozwalających na inwestycje przy drogach nieprzystosowanych do nacisków pojazdów cieżarowych a potem chcesz biegać z wagami i karać przewoźników czy kierowców. Ja lubie wszystko upraszczać czyli sieć dróg o najwiekszych naciskach na oś i przy tych drogach koncentracja zakładów i inwestycji do których najcięższe pojazdy muszą sie poruszać.
Twoje myslenie to intelektualny bajzel który własnie widać w Polsce czyli najpierw narobic bezmyslnych inwestycji przy drogach o nawierzchniach niedostosowanych do pojazdów cieżarowych po to zeby później karac i pokazywać jakim sie jest obrońcą dróg i jak ludzie nie przestrzegają prawa.
Nie licze ze pochwalisz sie swoim wykształceniem bo faktycznie jest ono ciebie warte idz lepiej dalej wykonywać bezmyslen polecenia przełozonych i rzucaj na tace zeby ktoś taki jak ja niczego nie zmienił. Tak bedzie dla ciebie lepiej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Janusz Bohatkiewicz
Czas generowania strony: 0.137 s.