Tak. Zapewne Kiminori Hyodo z Koito Europe Technical Center jest przedstawicielem rządu japońskiego.
Poza tym zmieniasz temat. Cały czas była mowa o faktycznej przyczynie wycofania nakazu w Austri podanej przez austriacki rząd.
Poza tym nie wiem po co drążysz ten temat skoro i tak nikt nie udowodnił, że światła zwiększają liczbę wypadków ani że zmniejszają.
Poza tym ciekawą stronę podałaś. Znajdujemy w niej:
Bułgaria - wzrost liczby zabitych w 2006, 2007 i 2009. interesuje ich tylko 2007 a nie zastanawiają się co było przyczyna w innych latach?
[i:1fk7pvf5]Austria: since Daytime Running Lights were banned on 1 January 2008, less accidents for road users have been reported:
minus 5% fatalities
minus 25% biker-accidents[/i:1fk7pvf5]
Typowy spadek. W przypadku rowerzystów należy sprawdzić czy przypadkiem infrastruktura się znacznie nie poprawiła?
Austria - pokazują wzrost w 2007 a przepis wprowadzono w 2005. Dlaczego nie wzięli pod uwagę roku 2006? Może dlatego, że nie było wzrostu?
[i:1fk7pvf5]SPAIN - decreased number of death bringing accidents down by 13%! No DRL required during all year![/i:1fk7pvf5]
A czy w Hiszpanii występuje typowa zima? Dodatkowo nie było żadnych zmian w przepisach DRL to o czym to ma świadczyć?
[i:1fk7pvf5]DENMARK and FINLAND - a tragedy! 40% (!!!) more dead people on the roads this year. DRL are mandatory for many years.
SWEDEN - increased number of tragic accidents by 7,3%. Sweden does not even need a comment.[/i:1fk7pvf5]
Przepis wprowadzono dużo wcześniej a dopiero teraz światła przyczyniły się do wzrostu?
[i:1fk7pvf5]ITALY - decreased number of accidents by 4,3%. DRL are required only outside of the cities. But Italy's got a lot of multi-lane freeways. On these roads head-on accidents can't happen.
[/i:1fk7pvf5]Czemu sugerują , że światła wpływaja tylko na zderzenia czołowe? Poza tym to kraj, w którym również nie wystepuje typowa zima.