Hej,
Tak, zgodzę się. Odniosłem się do tych 14% na jednym sitku bo to może przysporzyć problemów.
Na dobrą sprawę zawartość asfaltu w procesie produkcji waha się z reguły +-0,3% nie ma idealnej WMB z idealną wagą... Dlatego, nie ma co w panikę wpadać jak nie wyjdzie zaw. asfaltu tylko spokojnie skontrolować wytwórnię. Sam zęby zjadłem na "pewnej hiszpańskiej" WMB walcząc z zaw. asfaltu i włóknem celulozowym , który wyobraź sobie dozował się (10 kg ) w czasie 25s......
Dodatkowo należy czyścić WMB przed produkcją SMA, gdyż zauważyłem , że większość produkuje przez cały rok podbudowy, wiążące a na koniec SMA. Po takich produkcjach system odpylania zaczyna szwankować co nie zawsze można zauważyć i odbija się to na jakości SMA. Także reżim technologiczny nałożony od samego początku na produkcję i efekty w postaci dobrych wyników na drodze daje gwarancje dogadania się z labo GDDKIA. Nie ma idealnych rzeczy...
Najzabawniejsi uważam są "Prezesi" firm wykonawczych, którzy myślą, że produkcja to pikuś a laboratorium jest odpowiedzialne za wszystko
i wogóle po co laboratorium....
))
Pozdrawiam