kolego należy zawsze dostosować prędkość do warunków panujących na drodze. Nikt i żadna sytuacja nie zwalnia kierowcy od myślenia.
Standardy zimowego utrzymania określają w jakim czasie i jak powinna wyglądać nawierzchnia jezdni po ustaniu zjawiska. głównym kryterium jest kategoria drogi oraz natężenie ruchu na poszczególnych odcinkach drogi
skoro tak to po co standardy utrzymania zimowego, warunki techniczne dróg, oznakowanie
dostosuj się do takiego dziadostwa jakie spotykasz na drodze
jak jest dzura to dostosuj prędkośc do tego ze są dziury
jak jest łuk o małym promieniu to po co oznakowywać dostosuj prędkość do tego co zastałeś na drodze
jak jest droga śliska bez względu na warunki pogodowe czy stan nawierzchni (szorstkość) dostosuj prędkośc do warunków na drodze
republika bananowa odpowiedzialność 100% kierowcy, nie ma znaku dostosuj prędkość do tego ze może nie być znaku, jest ślisko dostosuj prędkość bo może być slisko, jest niebezpieczny łuk dostosuj prędkość bo możesz wypaść z drogi
czy to jest XXI wiek i polacy mają jakieś zdobycze wiedzy czy ta wiedza pochodzi z google i wiki:D