„Miasteczko Holenderskie” - doświadczenia i problemy na etapie projektowaniaZ uwagi na położenie Puław na przecięciu ważnych korytarzy drogowych i atrakcyjną lokalizację miasta generującą znaczny ruch tranzytowy, jednym z większych wyzwań podczas prowadzenia prac projektowych było duże natężenie ruchu na drodze wojewódzkiej – zwłaszcza w czasie weekendów. Geometria drogi wymagała takiego ukształtowania, aby jednocześnie spełniła swoje zadanie w zakresie uspokojenia, a przy tym nie ograniczała w znaczący sposób przepustowości odcinka.

Zaloguj się w Portalu aby zobaczyć dalszą część tego artykułu.

Jeżeli posiadasz już konto w naszym Portalu zaloguj się na nie. Jeśli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się.

Zaloguj się Zarejestruj się

Dodaj komentarz
Komentarze do artykułów może dodać każdy użytkownik Internetu. Administrator portalu nie opublikuje jednak komentarzy łamiących prawo oraz niemerytorycznych, tj. nieodnoszących się bezpośrednio do treści zawartych w artykule. Nie będą również publikowane komentarze godzące w dobre imię osób czy podmiotów, rasistowskie, wyznaniowe czy uwłaczające grupom etnicznym, oraz zawierają treści nieetyczne albo niemoralne, pornograficzne oraz wulgarne. Z komentarzy zostaną usunięte: reklamy towarów, usług, komercyjnych serwisów internetowych, a także linki do stron konkurencyjnych.