logo kokonat 2015II edycja Konferencji Kół Naukowych Transportu KoKoNaT 2015 odbywa się jako jedno z wydarzeń naukowych w ramach jubileuszu 70-lecia Politechniki Krakowskiej i Wydziału Inżynierii Lądowej, w dniach 22-23 kwietnia 2015 r.

Organizatorem konferencji są Politechnika Krakowska, Zakład Systemów Komunikacyjnych oraz Koło Naukowe Systemów Komunikacyjnych. Patronat honorowy nad Konferencją objął JM Rektor Politechniki Krakowskiej prof. dr hab. inż. Kazimierz FURTAK.

Tematyka konferencji:

  • Planowanie Systemów Komunikacyjnych
  • Prognozowanie Podróży
  • Modelowanie Podróży i Ruchu
  • Inżynieria Ruchu
  • Logistyka
  • Transport Lotniczy
  • Operacje Transportowe
  • Transport Publiczny
  • Urbanistyka i zagospodarowanie przestrzenne
  • Optymalizacja Systemów Transportowych
  • Telematyka
  • ITS
  • Transport Kolejowy
  • Polityka Transportowa
  • Ekonomika Transportu
  • Sterowanie Ruchem
  • Rozwój i Modernizacja Infrastruktury

Ważne terminy:

  • 20 marca – termin przesyłania referatów
  • 27 marca – termin zgłoszeń bez referatów
  • 10 kwietnia – termin zapłaty opłaty konferencyjnej

Informacje i kontakt

Aktualne informacje o konferencji będą zamieszczane na stronie internetowej: http://www.knsk.org/konferencja-knsk/kokonat-2015 oraz fanpage’u KNSK: https://www.facebook.com/knsk.pk?_rdr

Dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

qrkod kokonat

 

 

 

 

 

 

 

1 kokonat

Dodaj komentarz
Komentarze do artykułów może dodać każdy użytkownik Internetu. Administrator portalu nie opublikuje jednak komentarzy łamiących prawo oraz niemerytorycznych, tj. nieodnoszących się bezpośrednio do treści zawartych w artykule. Nie będą również publikowane komentarze godzące w dobre imię osób czy podmiotów, rasistowskie, wyznaniowe czy uwłaczające grupom etnicznym, oraz zawierają treści nieetyczne albo niemoralne, pornograficzne oraz wulgarne. Z komentarzy zostaną usunięte: reklamy towarów, usług, komercyjnych serwisów internetowych, a także linki do stron konkurencyjnych.