Przesiadamy się do luksusowych aut GrafikaPrzybywa zamożnych Polaków. Efekt? Coraz więcej osób jest zainteresowana dobrami luksusowymi. Trend ten szczególnie jest widoczny w branży motoryzacyjnej - chętniej kupowane są droższe auta.

- Z naszego doświadczenia wynika, że segment premium będzie się rozwijał. Nasze społeczeństwo jest coraz bogatsze i chętniej zmienia samochody na lepsze - mówi newsrm.tv Marcin Słomkowski, prezes Zarządu Inchcape Motor Polska.

O dobrej kondycji finansowej Polaków świadczą także wyniki raportu KPMG. W naszym kraju w ubiegłym roku było ponad 1 mln osób zamożnych. Warto także dodać, iż rynek aut luksusowych rozwija się, co przekłada się na liczbę sprzedanych aut. Ponadto, prognozy ukazują, iż do 2018 roku sprzedaż ta będzie systematycznie rosła.

Skąd wzrosty w sektorze motoryzacyjnym? W Polsce panuje korzystna sytuacja rynkowa, a do tego przedsiębiorcy chętniej dostosowują się do potrzeb klientów. - Czynniki, które wpływają na sukces w sektorze motoryzacyjnym to jakość obsługi, a także dbanie o zadowolenie klienta. Przykładamy dużo wagi do elementów, które finalnie decydują, o tym, że gdy klient trafia już do naszego salonu, najczęściej decyduje się na zakup samochodu - wyjaśnia Marcin Słomkowski.

Wyższe zarobki Polaków wpływają także na inwestorów, którzy chętniej budują kolejne salony. W Poznaniu rusza nowa inwestycja, powstanie salon BMW i Mini.

- Województwo wielkopolskie stało się miejscem naszych planów gdyż to najlepiej rozwijająca się część naszego kraju, jesteśmy przekonani, że da nam możliwość szerszego rozbudowania działalności - komentuje Marcin Słomkowski.

Jaka przyszłość czeka segment premium? Wydaje się, iż będzie coraz lepiej. Marcin Słomkowski radzi. - Kluczem do sukces są inwestycje w salony głównie w dużych miastach oraz otwartość na nowe współprace przy bieżącej obserwacji i analizie rynku.

Źródło: www.newsrm.tv

Dodaj komentarz
Komentarze do artykułów może dodać każdy użytkownik Internetu. Administrator portalu nie opublikuje jednak komentarzy łamiących prawo oraz niemerytorycznych, tj. nieodnoszących się bezpośrednio do treści zawartych w artykule. Nie będą również publikowane komentarze godzące w dobre imię osób czy podmiotów, rasistowskie, wyznaniowe czy uwłaczające grupom etnicznym, oraz zawierają treści nieetyczne albo niemoralne, pornograficzne oraz wulgarne. Z komentarzy zostaną usunięte: reklamy towarów, usług, komercyjnych serwisów internetowych, a także linki do stron konkurencyjnych.