- 51. Doświadczenia z likwidacji osuwisk – cz. I
- (Komentarze)
- Wspaniały człowiek! Pozdrawiam go serdecznie dziękując jednocześnie za dzielenie się swoim doświadczeniem. ...
- Utworzone: 12 marzec 2010
- 52. Drogi wewnętrzne – III. Zasady ruchu
- (Komentarze)
- Witam! Proszę o udzielenie mi informacji " Czy na drodze gminnej wewnętrznej dojazdowej do posesji, która nie ma nazwy ulicy, nie ma żadnych znaków drogowych, nie jest zaznaczona na mapie, jest drogą łączącą ...
- Utworzone: 13 luty 2013
- 53. Rowerowa Łódź
- (Komentarze)
- Kiedy przestaniemy budować tzw ścieżki rowerowo-piesze. Zachód dawno doszedł do wniosku, że w miastach, tam gdzie nie ma miejsca na odrębną ścieżkę wydzielenie pasa na ulicy jest bezpieczniejsze. Nie korzystam ...
- Utworzone: 24 styczeń 2011
- 54. „Strefa 30” wkrótce w Poznaniu
- (Komentarze)
- ... Koszt tej paranoi: przebudowa skrzyżowań i chodników, wydzielenie pasów, zmiana organizacji ruchu to grube miliony złotych, które my lokalni podatnicy zapłacimy! Jedyny sposób to pogonić w knieje bandę ...
- Utworzone: 30 czerwiec 2011
- 55. Przegląd gwarancyjny S8 w Warszawie
- (Komentarze)
- ... http://www.a2strykow-konotopa.pl/ PROCEDURA ODBIORU UZYSKANIE POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE - zgodnie Art. 57. 1. Prawa Budowlanego do zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie ...
- Utworzone: 11 marzec 2011
- 56. Rowerem bezpieczniej
- (Komentarze)
- ... jest to ewidentna dyskryminacja innych użytkowników drogi i chodnika oraz absurdy rozpętane przez silne lobby rowerowe przy aprobacie niektórych urzędników . Dzielenie wąskich chodników na dwie często ...
- Utworzone: 01 lipiec 2011
- 57. Białe linie dla bezpieczeństwa
- (Komentarze)
- O... matko, odkryli Amerykę. Dopiero teraz to robią? Od 20 lat można mieć paszport ot tak po prostu i wystarczy 1 wizyta w kraju Europy Zachodniej. Takie wydzielenie torowisk i preferencja dla transportu ...
- Utworzone: 14 maj 2011
- 58. Uspokojenie ruchu – wady i zalety rozwiązań wprowadzonych w Bytomiu
- (Komentarze)
- ... temat. Dobry pomysł z wydzieleniem lewoskrętów, ale zakostkowany obszar śmiało mógł być z asfaltu. Na podjeździe przydałby się pas do wyprzedzania. Betonową kostkę przemilczę. Widocznie jeszcze nie dojrzeliśmy ...
- Utworzone: 07 maj 2012
- 59. Przekrój 2+1 dla bezpieczeństwa
- (Komentarze)
- Pozwole sobie jeszcze na jedna dygresje. Autorem pomyslu na szwedzkie 2+1 jest Claes Tingvall.To swiatowej klasy BRDowiec .Prosze poczytac o nim bo tego jest sporo.To on tez min byl jednym z tworcow Wizji ...
- Utworzone: 04 czerwiec 2019
- 60. Przekrój 2+1 dla bezpieczeństwa
- (Komentarze)
- Artykul nie mowi o Szwecji ani Wizji Zero ale temat 2+1 nierozerwalnie sie z tym laczy. To Szwedzi zastosowali na masowa skale 2+1 z bariera linowa.To Szwecja ma tych ddog najweicej i to Szwecja jako ...
- Utworzone: 04 czerwiec 2019
- 61. Przekrój 2+1 dla bezpieczeństwa
- (Komentarze)
- ... z ruchu. między zakończeniami dodatkowych pasów najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest rozdzielenie kierunków ruchu za pomocą bariery linowej, choć do pewnego poziomu natężeń ruchu można z niej zrezygnować. ...
- Utworzone: 28 maj 2019