- 51. Przez korki największe miasta tracą miliardy
- (Komentarze)
- Do autora artykułu: Dlaczego należy zlikwidować przyciski dla pieszych? Jakie jest uzasadnienie?
- Utworzone: 05 luty 2011
- 52. Infrastruktura drogowa w miastach a kształtowanie zrównoważonej struktury urbanistycznej cz. II
- (Komentarze)
- ... przejściach dla pieszych, przystankach, chodnikach itp. Czyli jednym słowem przyjedź do centrum samochodem , parkuj gdzie chcesz a MY tego nie zauważymy. a co za tym idzie likwidacja lub ograniczenie ilości ...
- Utworzone: 20 marzec 2012
- 53. Mniej świateł, więcej kamer
- (Komentarze)
- Dlaczego ruch samochodów ma być uprzywilejowany? W jaki sposób piesi, najczęściej mieszkańcy, mają przedostać się bezpiecznie na drugą stronę jezdni? W XXI wieku rozwiązania rodem z lat 1970... To ma być ...
- Utworzone: 03 lipiec 2012
- 54. Warunki skuteczności płatnego parkowania (I) Polityka państwa
- (Komentarze)
- Zatem samorządom nie pozostaje nic innego, jak likwidacja stref płatnego parkowania określonych w ustawie i wprowadzenie w ich miejsce płątnych parkingów strzeżonych, w których można będzie okreśłać opłaty ...
- Utworzone: 05 styczeń 2013
- 55. UZP proponuje odejście od „rażąco niskiej ceny”
- (Komentarze)
- Następny "gwoźdź do trumny" dla niektórych przedsiębiorstw i przerwane kontrakty na autostrady i ekspresówki! Teraz będzie ich więcej! Dlatego uważam, że likwidacja tego zapisu to GŁUPOTA!!! Mało tego ...
- Utworzone: 22 kwiecień 2013
- 56. Bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych
- (Komentarze)
- Niestety likwidacja przejść jest jednym z dobrych rozwiązań, pomimo obiektywnej oceny, że bez przejścia pogorszy się bezpieczeństwo. Małopolska polikwidowała sporo przejść na trasie dróg krajowych i piesi ...
- Utworzone: 18 luty 2020