- 1. Wpływ uspokojenia ruchu na środowisko
- (Inżynieria ruchu)
- ... nr 824 (2,7 km), jak i wewnątrz osiedla (6,5 km). Droga wojewódzka została w pełni przebudowana – pojawiło się 7 elementów uspokojenia ruchu, w tym środkowy pas brukowany – co kosztowało ponad 20 mln zł ...
- Utworzone: 20 luty 2018
- 2. Wpływ uspokojenia ruchu na klimat akustyczny w otoczeniu ulic cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... wjazdowe do miejscowości (obszaru zabudowanego) z kierunku południowego; · wyniesione powierzchnie skrzyżowań; · skrzyżowania z wydzielonymi pasami do skrętów w lewo; · środkowy pas wyniesiony i ...
- Utworzone: 28 październik 2014
- 3. Miasteczko Holenderskie w Puławach – doświadczenia w uspokojeniu ruchu po latach cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... zabudowanego) z kierunku południowego; • wyniesione powierzchnie skrzyżowań; • skrzyżowania z wydzielonymi pasami do skrętów w lewo; • środkowy pas wyniesiony i brukowany o zmiennej szerokości ...
- Utworzone: 28 maj 2014
- 4. Doświadczenia i problemy projektowania „Miasteczka Holenderskiego” cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... obiekty handlowo-usługowe, które generują dodatkowy ruch, związany z dostawami towarów i dojazdem klientów. Te czynniki doprowadziły do przyjęcia jako przekroju podstawowego, przekroju ze środkowym pasem ...
- Utworzone: 05 sierpień 2013
- 5. Miasteczko Holenderskie: Przykłady i cechy rozwiązań uspokojenia ruchu cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- Odmienne niż dla drogi wojewódzkiej przyjęto założenia w projektowaniu infrastruktury uspokojenia ruchu na drogach dojazdowych na terenie osiedla mieszkaniowego Włostowice, gdzie niektóre ulice mają charakter ...
- Utworzone: 31 lipiec 2013
- 6. Miasteczko Holenderskie: Przykłady i cechy rozwiązań uspokojenia ruchu cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... jest środkowy pas brukowany. Fot. 1. Środkowy pas brukowany na drodze wojewódzkiej nr 824 Jest to środkowy pas rozdzielający, wykonany z kostki betonowej, wyniesiony ponad poziom ...
- Utworzone: 30 lipiec 2013
- 7. Metodyczne podejście do uspokajania ruchu (II) Strefowanie prędkości i środki uspokojenia ruchu
- (Inżynieria ruchu)
- ... km wprowadzono elementy typowe dla liniowego uspokojenia ruchu: środkowy pas wyniesiony i brukowany o zmiennej szerokości (przejezdny); bramy wjazdowe do miejscowości (obszaru zabudowanego) z kierunku ...
- Utworzone: 29 lipiec 2013