- 1. Informacje dla właściwej polityki parkingowej
- (Inżynieria ruchu)
- - Opłaty za parkowanie w Polsce są postrzegane jako dodatkowy podatek - stwierdził dr hab. inż. Andrzej Szarata, prof. PK. - Jest to natomiast narzędzie, które w sposób bardzo skuteczny zarządza ...
- Utworzone: 08 styczeń 2016
- 2. Parkowanie po polsku: tanio, ale i tak za drogo
- (Mobilność)
- Pobieranie opłat za parkowanie nigdy nie zaistniałoby w polskich miastach, gdyby nie zmuszały do tego okoliczności. Samochodów jest za dużo, a miejsc parkingowych za mało. W warunkach rynkowych ...
- Utworzone: 26 listopad 2015
- 3. Po co miastom SPP?
- (Inżynieria ruchu)
- Czy strefy płatnego parkowania w śródmieściach powinny istnieć? Nikt nie lubi płacić, zwłaszcza za coś, co dotychczas było darmowe. Opłata za parkowanie w centrum odbierana jest przez mieszkańców ...
- Utworzone: 24 listopad 2015
- 4. Parkowanie częścią polityki transportowej
- (Inżynieria ruchu)
- Miejsce parkingowe w pobliżu domu lub pracy to coraz częściej obiekt pożądania kierowców, którzy, chcąc zaparkować, muszą czasem przejechać wiele dodatkowych kilometrów, tracąc czas ...
- Utworzone: 23 listopad 2015
- 5. Wiedeń: efektywność parkingów krótkookresowych
- (Drogi i mosty)
- ... ubiegłorocznej konferencji „Polityka parkingowa w miastach” Tina Uhlmann, reprezentująca Institute for Transport Studies BOKU z Wiednia. ...
- Utworzone: 02 kwiecień 2014
- 6. Kongestia w otoczeniu dużych obiektów parkingowych
- (Mobilność)
- ... miasta i z kilkoma miejscami wjazdu. W ten sposób można bowiem rozładować korki. AS Materiał na podstawie wystąpienia dr. inż. Waldemara Parkitnego podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka ...
- Utworzone: 17 luty 2014
- 7. Galerie handlowe jako generatory ruchu w miejskiej sieci ulic
- (Inżynieria ruchu)
- ... „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r. Referat pt. „Charakterystyka parkingów przy wielkopowierzchniowych centrach handlowych” zawierający szczegółowe omówienie badań, ...
- Utworzone: 14 luty 2014
- 8. Buspasy a parkowanie przykrawężnikowe. Konflikt interesów?
- (Inżynieria ruchu)
- ... wystąpienia dr. inż. Marka Bauera podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r. Referat pt. „Wpływ parkowania przykrawężnikowego na ...
- Utworzone: 28 styczeń 2014
- 9. Poznańskie doświadczenia PPP w budowie parkingów cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r. ...
- Utworzone: 23 styczeń 2014
- 10. Poznańskie parkingi buforowe
- (Drogi i mosty)
- ... VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r. ...
- Utworzone: 13 grudzień 2013
- 11. System informacji parkingowej (II) Podsystem w TRISTAR
- (Inżynieria ruchu)
- ... „Systemu informacji parkingowej w Zintegrowanym Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR”, wygłoszonej przez dr. inż. Jacka Oskarbskiego podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka Parkingowa w miastach” ...
- Utworzone: 25 listopad 2013