- 1. Miasteczko Holenderskie: Przykłady i cechy rozwiązań uspokojenia ruchu cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... środków uspokojenia ruchu stanowią nowe w polskich realiach progi punktowe: typu „pinezka” i „poduszka” oraz progi przyjazne autobusom. Przeznaczone są one dla dróg i ulic o znaczeniu lokalnym. Ograniczają ...
- Utworzone: 31 lipiec 2013
- 2. Miasteczko Holenderskie: Przykłady i cechy rozwiązań uspokojenia ruchu cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- Zastosowane w zrealizowanym w Puławach projekcie „Miasteczko Holenderskie” środki uspokojenia ruchu mają tak dobrane parametry, aby jednocześnie egzekwować jazdę z bezpieczną prędkością i nie powodować ...
- Utworzone: 30 lipiec 2013
- 3. Metodyczne podejście do uspokajania ruchu (II) Strefowanie prędkości i środki uspokojenia ruchu
- (Inżynieria ruchu)
- ... pełne i częściowe zamknięcia ulic; progi spowalniające o przekroju sinusoidalnym; progi spowalniające typu „pinezka”; progi spowalniające typu „poduszka”; progi spowalniające przyjazne autobusom; ...
- Utworzone: 29 lipiec 2013
- 4. Uwarunkowania prawne dla stosowania fizycznych środków uspokojenia ruchu
- (Inżynieria ruchu)
- ... z nich. Na „dzień dzisiejszy” równie skutecznym i „bezpieczniejszym w odbiorze” jest rozwiązanie z wyniesioną powierzchnią typu „poduszka” – kwadratową, bądź prostokątną, w odróżnieniu od okrągłej „pinezki”. ...
- Utworzone: 19 czerwiec 2013
- 5. Miasteczko Holenderskie - projekt uspokojenia ruchu w Puławach
- (Inżynieria ruchu)
- ... ruchu na sieci ulic osiedla Włostowice (progi zwalniające sinusoidalne, progi zwalniające typu „pinezka” i „poduszka”, progi zwalniające przyjazne autobusom, powierzchnie wyniesione skrzyżowań, bramy wjazdowe ...
- Utworzone: 09 kwiecień 2013