- 1. Podświetlone rozkłady jazdy w Opolu
- (Mobilność)
- ... Pierwsze urządzenie komunikuje się przez sieć GPRS z systemem kiedyprzyjedzie.pl, z którego od lat korzysta Miejski Zakład Komunikacji i pokazuje 4 najbliższe odjazdy autobusów z przystanku. ...
- Utworzone: 06 wrzesień 2016
- 2. Dynamiczny rozkład jazdy w Legnicy
- (Inżynieria ruchu)
- ... z danego przystanku. Tablice, poprzez system GPS-GPRS, będą skonfigurowane z komputerami pokładowymi wszystkich autobusów, a centrum sterowania ruchem będzie znać położenie każdego z nich. ...
- Utworzone: 07 styczeń 2016
- 3. Przygotowania do wdrożenia elektronicznych płatności za drogi
- (Prawo)
- ... następujących technologii: a) pozycjonowanie satelitarne; b) łączność ruchoma stosująca normę GSM-GPRS (GSM TS 03.60/23060); c) technologia mikrofalowa 5,8 GHz (tzw. dedykowana komunikacja krótkiego zasięgu ...
- Utworzone: 22 sierpień 2014
- 4. Obszarowy system sterowania ruchem i nadawanie priorytetu dla transportu zbiorowego w Krakowie cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... pasażerskiej (system obecnie obsługuje 82 tablice przystankowe). – W tramwajach są zamontowane autokomputery, które poprzez GPRS przesyłają informacje do serwerów o pozycji pojazdów. Serwery z kolei ...
- Utworzone: 28 sierpień 2013
- 5. Zintegrowany System Zarządzania Ruchem TRISTAR (IV) System monitorowania i nadzoru ruchu pojazdów
- (Inżynieria ruchu)
- ... i linie transportu zbiorowego (autobusy, trolejbusy, tramwaje oraz SKM) w obrębie Gdańska, Sopotu i Gdyni. System wykorzystuje urządzenia lokalizacyjne GPS i transmisję GPRS we wszystkich pojazdach tj. ...
- Utworzone: 29 listopad 2012
- 6. ITS dla Podhala cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... SPRD tworzących system monitoringu natężenia ruchu, przekaże w określonym interwale czasowym (od 3 sek.) informacje do serwera telekomunikacyjnego, poprzez łączność GPRS. Serwer telekomunikacyjny, będący ...
- Utworzone: 11 luty 2011
- 7. Ekonomiczny aspekt poboru opłat za korzystanie z dróg
- (Inżynieria ruchu)
- ... transferu danych GPRS. Podsumowując, pobór opłat za przejazd wszystkimi drogami (w tym drogami niższej kategorii) nigdy nie będzie efektywny ekonomicznie dla budżetu państwa ze względu na koszty utrzymania ...
- Utworzone: 14 czerwiec 2010
- 8. Elektroniczne systemy poboru opłat drogowych
- (Inżynieria ruchu)
- ... (GSM/GPRS), Technologia automatycznego rozpoznawania numerów rejestracyjnych pojazdów (ANPR). Główna różnica między systemem mikrofalowym DSRC a satelitarnym GNSS dotyczy sposobu ich działania. System ...
- Utworzone: 05 maj 2010
- 9. System poboru opłat drogowych w Czechach
- (Drogi i mosty)
- ... w Pradze (ČVUT Praha) i firma Kapsch mają opracować hybrydowe rozwiązanie łączące w jednym systemie zalety technologii mikrofalowej (DSRC) i satelitarnej (GPS/GPRS). Podczas trzyletniej procedury testowej ...
- Utworzone: 30 grudzień 2009
- 10. Pobór opłat od użytkowników dróg
- (Drogi i mosty)
- ... Polska będzie chciała objąć działaniem elektronicznego systemu poboru opłat także drogi ekspresowe oraz drogi lokalne, zalecane byłoby połączenie systemu DSRC z technologiami GPS/GNSS/GSM/GPRS (a więc ...
- Utworzone: 23 październik 2009
- 11. System zarządzania ruchem – cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... ramach instalacji systemu TTSS i PIS wchodzą następujące prace: 1. Wyposażenie 196 Tramwajów w Komputery pokładowe i urządzenia komunikacyjne, 2. Komunikacja pojazdów z Centrum odbywa się poprzez GPRS/GSM, ...
- Utworzone: 07 wrzesień 2009
- 12. Olsztyńskie Centrum Sterowania Ruchem
- (Inżynieria ruchu)
- ... utrzymywana jest poprzez sieć telefonii komórkowej w trybie GPRS (pakietowego przesyłu danych). W systemie SCATS, który nie tylko nadzoruje, ale również zarządza (w czasie rzeczywistym) poszczególnymi ...
- Utworzone: 21 maj 2009
- 13. GPS w komunikacji miejskiej
- (Drogi i mosty)
- ... i odbiorniki sygnałów nawigacji satelitarnej GPS oraz modemy przesyłu danych do centrali (GSM/GPRS). Podstawową funkcją komputerów jest zbieranie danych o położeniu pojazdu oraz przesyłanie ich do centrali ...
- Utworzone: 27 maj 2008