- 1. Przybywa betonu na polskich drogach
- (Drogi i mosty)
- ... ekspresowej z nawierzchnią betonową jest 3–4 razy wyższa niż nawierzchni klasycznej – ocenia prof. dr hab. inż. Jan Deja z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. – W tej chwili mamy około 670 km betonowych ...
- Utworzone: 08 lipiec 2019
- 2. Ekologiczny beton może być rewolucją w budownictwie
- (Drogi i mosty)
- ... Innowacje prof. dr hab. inż. Jan Deja z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Opracowanie „Fotakatalityczne właściwości betonu zawierającego cement TioCem” przygotowane przez Marcina Sokołowskiego ...
- Utworzone: 14 maj 2019
- 3. II Lubelska Konferencja Techniki Drogowej
- (Drogi i mosty)
- ... stanu sieci drogowej, zwiększaniu trwałości dróg, a także większej efektywności nakładów na budowy i modernizacje dróg. W IV sesjach wystąpią m.in.: prof. dr hab. inż. Jan Deja z AGH, dr hab. inż. Janusz ...
- Utworzone: 28 listopad 2018
- 4. Krakowskie Dni Nawierzchni już po raz czwarty
- (Drogi i mosty)
- ... dzieje się na sali obrad - dodał prof. dr hab. Jan Deja, AGH. - Niewiele osób, poza gronem fachowcó ...
- Utworzone: 17 listopad 2017
- 5. SPC o betonie: tańszy i stabilny cenowo
- (Drogi i mosty)
- ... jest droższy, że trudny, że nie ma wykonawców i nie ma maszyn do budowy dróg betonowych. Więcej dróg z nawierzchnią betonową Zdaniem prof. Jana Dei, Stowarzyszenie Producentów ...
- Utworzone: 10 czerwiec 2016
- 6. Krakowskie Dni Nawierzchni 2015
- (Drogi i mosty)
- ... ł prof. Jan Deja , dyrektor biura Stowarzyszenia Producentów Cementu. - Nie ma miejsca dla monokultury. Rywalizujmy. - Obie technologie są dobre, ale nasze serce jest po stronie asfaltu i zaws ...
- Utworzone: 27 listopad 2015
- 7. Asfalt vs. Beton – 1:1
- (Drogi i mosty)
- ... w analizie kosztów, a także argumentów dotyczących recyklingu, czasochłonności remontów i realnego trwania sezonu budowlanego. Prof. Jan Deja, kierownik katedry materiałów ...
- Utworzone: 22 czerwiec 2015
- 8. Dlaczego beton?
- (Drogi i mosty)
- ... prof. Jan Deja, dyrektor Biura SPC. - Wiele udało się zrobić prze te 20 lat. Dlatego podczas kieleckich targów drogowych (13-15 maja) Stowarzyszenie Producentów Cementu postanowiło podzielić ...
- Utworzone: 26 maj 2015
- 9. A, B i C: asfalt, beton i cement
- (Ochrona środowiska)
- ... jest ogromne. Zdaniem prof. Jana Dei, dyrektora Biura Zarządu SPC, przemysł cementowy w Polsce, dzięki przeprowadzonym modernizacjom, jest bardzo efektywny energetycznie. Ponadto, od 2015 wszystkie ...
- Utworzone: 28 kwiecień 2015
- 10. Drogi betonowe a środowisko
- (Ochrona środowiska)
- ... Nobla ten, kto dzisiaj zaproponuje inne źródło tlenku wapniowego, który jest niezbędny do wyprodukowania na świecie 4 mld ton cementu, niż rozkład węglanu wapniowego – zapowiedział prof. Jan Deja z AGH, ...
- Utworzone: 27 styczeń 2015
- 11. Firmy gotowe na beton?
- (Drogi i mosty)
- ... sięgają one 20,7 mln zł i 27,6 mln zł w przypadku asfaltowych. Dlaczego nie beton? Prof. Jan Deja, kierownik Katedry Technologii Materiałów Budowlanych Akademii Górniczo-Technicznej w Krakowie, dyrektor ...
- Utworzone: 22 styczeń 2015
- 12. Drogi betonowe – doświadczenia z budowy i eksploatacji cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... lokalnych, a także ich realizacje. prof. dr hab. inż. Jan Deja Stowarzyszenie Producentów Cementu Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków mgr inż. Piotr Kijowski Stowarzyszenie Producentów Cementu Materiał ...
- Utworzone: 22 czerwiec 2010
- 13. Drogi betonowe – doświadczenia z budowy i eksploatacji cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... około 400 km betonowych dróg lokalnych. prof. dr hab. inż. Jan Deja Stowarzyszenie Producentów Cementu Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków mgr inż. Piotr Kijowski Stowarzyszenie Producentów Cementu ...
- Utworzone: 21 czerwiec 2010
- 14. Nie zabraknie materiałów na drogi
- (Drogi i mosty)
- ... i zużyciu cementu odstajemy jeszcze od europejskiej czołówki. – To się jednak zmienia. Na pewno w kraju nie zabraknie tego materiału dla budownictwa – podkreśla prof. Jan Deja, dyrektor Biura Stowarzyszenia ...
- Utworzone: 20 listopad 2009