- 1. Zarządzenia GDDKiA nr 46 i 47
- (Archiwum1)
- ... dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót budowlanych wprowadza do stosowania na drogach krajowych Wymagania Techniczne WT-2:2014 część I Mieszanki mineralno-asfaltowe. ...
- Utworzone: 10 październik 2014
- 2. Wytyczne Techniczne ZDW w Katowicach przykładem samorządowego wdrożenia Norm Europejskich
- (Prawo)
- ... wprowadzeniu krajowego, rekomendowanego przez Ministra Infrastruktury, dokumentu WT-2 w 2008 roku (dopiero we wprowadzonym zarządzeniem Generalnego Dyrektora GKiA w 2010 roku WT-2 poprawiono błędy). – ...
- Utworzone: 11 czerwiec 2013
- 3. Problem spękań niskotemperaturowych cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... badań zlecanych przez GDDKiA, umieszczone na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji, które wskazują jednoznacznie na niewłaściwy dobór lepiszczy w Wymaganiach Technicznych WT-2. Przykładem takich opublikowanych ...
- Utworzone: 23 kwiecień 2012
- 4. Problem spękań niskotemperaturowych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... Czy zatem stoimy przed dylematem – spękania czy koleiny, ze wskazaniem na spękania? Dzisiaj, gdy obowiązujące są Wytyczne Techniczne WT-1 i WT-2 tak właśnie jest i będzie tak długo, dopóki nie odejdziemy ...
- Utworzone: 20 kwiecień 2012
- 5. Destrukt asfaltowy: bogactwo niedostatecznie wykorzystane
- (Drogi i mosty)
- ... produkowanych bez tego dodatku – podkreśla Igor Ruttmar. W Polsce warunki stosowania granulatu asfaltowego określono w dokumencie „WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2010”. Zawarto w nim zapis stanowiący, ...
- Utworzone: 16 styczeń 2012
- 6. Nawierzchnie długowieczne i odporne na deformacje cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... temperaturę (praca badawcza IBDiM TN-220, 2003 r.). Następcą wypracowanych dotąd zaleceń stały się Wytyczne Techniczne (WT-2) przyjęte w 2008 roku i aktualizowane w 2010 r. O testowych odcinkach dróg, ...
- Utworzone: 22 listopad 2011
- 7. Ile asfaltu w asfalcie?
- (Drogi i mosty)
- ... techniczne, tj. WT-2 „Mieszanki mineralno-asfaltowe” 2008 i 2010. W przypadku wytycznych technicznych obecnie panuje swego rodzaju „dwuwładza”. Edycja WT-2 z 2008 roku została przez Ministra Infrastruktury ...
- Utworzone: 06 kwiecień 2011
- 8. MMA w świetle wymagań normowych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... W zamyśle Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad rozwiązaniem tego problemu w skali kraju miały być Wymagania Techniczne WT-2 2008, rekomendowane w lutym 2009 r. przez Ministra Infrastruktury. ...
- Utworzone: 30 marzec 2011
- 9. Niedoskonałości procesu tworzenia dokumentów aplikacyjnych do PN-EN
- (Prawo)
- ... ogóle gospodarka krajowa – podkreśla Krzysztof Błażejowski. Należy uczyć się na potknięciach i wyciągnąć wnioski z WT-2 „Mieszanki mineralno-asfaltowe” w wersji z 2008 roku. Krzysztof Błażejowski podkreśla, ...
- Utworzone: 08 grudzień 2010
- 10. Nowe wymagania techniczne cz. II
- (Prawo)
- Zarządzeniem Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, podpisanym 19 listopada br., obowiązują uaktualnione WT-1 i WT-2 oraz wprowadzone jako kolejne tego rodzaju dokumenty WT-4 i WT-5. Wacław ...
- Utworzone: 07 grudzień 2010
- 11. Nowe wymagania techniczne cz. I
- (Prawo)
- Zarządzeniem Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, podpisanym 19 listopada br., obowiązują uaktualnione WT-1 i WT-2 oraz wprowadzone jako kolejne tego rodzaju dokumenty WT-4 i WT-5. Sposób ...
- Utworzone: 06 grudzień 2010
- 12. Drogi w rygorach przepisów
- (Drogi i mosty)
- ... mineralno-asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń na drogach krajowych”, WT-2 2010 Mieszanki mineralno-asfaltowe (Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych), WT-4 2010 Wymagania Techniczne „Mieszanki ...
- Utworzone: 03 grudzień 2010
- 13. WT-1 Kruszywa – do projektantów i inwestorów
- (Prawo)
- ... wymagania wobec kruszyw stosowanych w mieszankach mineralno-asfaltowych do nawierzchni drogowych. Dokument ten w połączeniu w dokumentem WT-2 Nawierzchnie asfaltowe umożliwi wdrożenie norm europejskich ...
- Utworzone: 10 luty 2010
- 14. PKD o regułach technicznych
- (Drogi i mosty)
- ... (FIDIC - nieobowiązujące), normy (PN-EN – nieobligatoryjne, często źle lub błędnie przetłumaczone), wymagania techniczne (WT-1, WT-2, rekomendowane, ale nie notyfikowane przez Komisję Europejską), specyfikacje ...
- Utworzone: 26 maj 2009
- 15. Wymagania techniczne do stosowania na drogach publicznych
- (Drogi i mosty)
- ... Norma PN-EN 13043:2004 „Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”. „WT-2 Nawierzchnie asfaltowe ...
- Utworzone: 17 marzec 2009
- 16. OIGD w sprawie kryteriów wyboru ofert
- (Komentarze)
- natomiast w przypadku pojawienia się wyników badań odbiegających od wymogów ST powinny być wzory określające sposób liczenia potrąceń. W tę stronę idą po części WT-2 gdzie są wzory liczenia upustu odnoszące ...
- Utworzone: 25 styczeń 2011
- 17. GDDKiA bada przyczyny szczelin w nawierzchni A2
- (Komentarze)
- ... o kiedy się szkolą i używają technologii albo rozwiązań, które nie są do końca sprawdzone itd. itp. Dla WMSa narzucone jest użycie asfaltu 20/30. WT-2 dopuszcza jeszcze użycie "twardego" PMB, który jest leps ...
- Utworzone: 27 luty 2012
- 18. Sporne spękania
- (Komentarze)
- ... techniczne WT-2. Poza tym ktoś te wszystkie recepty zatwierdza przed rozpoczęciem budowy i Laboratorium Inwestora te mieszanki sprawdza, dlaczego więc teraz próbuje się wszystko zrzucić na Wykonawców?Paranoja ...
- Utworzone: 15 marzec 2012
- 19. Polskie a skandynawskie przepisy techniczne w projektowaniu dróg
- (Komentarze)
- ... Tak jak ćwiczyliśmy WT-2 w 2008 i 2010 pierwszych nie dało się zastosować dla niektórych mieszanek wymagania były bardzo obniżone, no więc zamiast przez 2 lata poprawiać to w 2010 wywalono cały dział poświęcony ...
- Utworzone: 21 luty 2013