- 1. Wytyczne Techniczne ZDW w Katowicach przykładem samorządowego wdrożenia Norm Europejskich
- (Prawo)
- ... wprowadzeniu krajowego, rekomendowanego przez Ministra Infrastruktury, dokumentu WT-2 w 2008 roku (dopiero we wprowadzonym zarządzeniem Generalnego Dyrektora GKiA w 2010 roku WT-2 poprawiono błędy). – ...
- Utworzone: 11 czerwiec 2013
- 2. Problem spękań niskotemperaturowych cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... badań zlecanych przez GDDKiA, umieszczone na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji, które wskazują jednoznacznie na niewłaściwy dobór lepiszczy w Wymaganiach Technicznych WT-2. Przykładem takich opublikowanych ...
- Utworzone: 23 kwiecień 2012
- 3. Problem spękań niskotemperaturowych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... Czy zatem stoimy przed dylematem – spękania czy koleiny, ze wskazaniem na spękania? Dzisiaj, gdy obowiązujące są Wytyczne Techniczne WT-1 i WT-2 tak właśnie jest i będzie tak długo, dopóki nie odejdziemy ...
- Utworzone: 20 kwiecień 2012
- 4. Destrukt asfaltowy: bogactwo niedostatecznie wykorzystane
- (Drogi i mosty)
- ... produkowanych bez tego dodatku – podkreśla Igor Ruttmar. W Polsce warunki stosowania granulatu asfaltowego określono w dokumencie „WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2010”. Zawarto w nim zapis stanowiący, ...
- Utworzone: 16 styczeń 2012
- 5. Nawierzchnie długowieczne i odporne na deformacje cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... temperaturę (praca badawcza IBDiM TN-220, 2003 r.). Następcą wypracowanych dotąd zaleceń stały się Wytyczne Techniczne (WT-2) przyjęte w 2008 roku i aktualizowane w 2010 r. O testowych odcinkach dróg, ...
- Utworzone: 22 listopad 2011
- 6. Ile asfaltu w asfalcie?
- (Drogi i mosty)
- ... techniczne, tj. WT-2 „Mieszanki mineralno-asfaltowe” 2008 i 2010. W przypadku wytycznych technicznych obecnie panuje swego rodzaju „dwuwładza”. Edycja WT-2 z 2008 roku została przez Ministra Infrastruktury ...
- Utworzone: 06 kwiecień 2011
- 7. MMA w świetle wymagań normowych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... W zamyśle Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad rozwiązaniem tego problemu w skali kraju miały być Wymagania Techniczne WT-2 2008, rekomendowane w lutym 2009 r. przez Ministra Infrastruktury. ...
- Utworzone: 30 marzec 2011
- 8. Niedoskonałości procesu tworzenia dokumentów aplikacyjnych do PN-EN
- (Prawo)
- ... ogóle gospodarka krajowa – podkreśla Krzysztof Błażejowski. Należy uczyć się na potknięciach i wyciągnąć wnioski z WT-2 „Mieszanki mineralno-asfaltowe” w wersji z 2008 roku. Krzysztof Błażejowski podkreśla, ...
- Utworzone: 08 grudzień 2010
- 9. Nowe wymagania techniczne cz. II
- (Prawo)
- Zarządzeniem Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, podpisanym 19 listopada br., obowiązują uaktualnione WT-1 i WT-2 oraz wprowadzone jako kolejne tego rodzaju dokumenty WT-4 i WT-5. Wacław ...
- Utworzone: 07 grudzień 2010
- 10. Drogi w rygorach przepisów
- (Drogi i mosty)
- ... mineralno-asfaltowych i powierzchniowych utrwaleń na drogach krajowych”, WT-2 2010 Mieszanki mineralno-asfaltowe (Nawierzchnie asfaltowe na drogach krajowych), WT-4 2010 Wymagania Techniczne „Mieszanki ...
- Utworzone: 03 grudzień 2010
- 11. Polskie a skandynawskie przepisy techniczne w projektowaniu dróg
- (Komentarze)
- ... Tak jak ćwiczyliśmy WT-2 w 2008 i 2010 pierwszych nie dało się zastosować dla niektórych mieszanek wymagania były bardzo obniżone, no więc zamiast przez 2 lata poprawiać to w 2010 wywalono cały dział poświęcony ...
- Utworzone: 21 luty 2013