- 1. Wizja „0” w krajowych i europejskich normatywach – ochrona motocyklistów (IV)
- (Inżynieria ruchu)
- Wprowadzając wizję „0” należy podejmować działania zmierzające do eliminowania zagrożeń wszystkich uczestników ruchu. I tak problemem, który dopiero w Polsce zaczyna być widoczny jest wzrost natężenia ...
- Utworzone: 26 październik 2009
- 2. Wizja „0” w krajowych i europejskich normatywach – zagrożenia w infrastrukturze (III)
- (Inżynieria ruchu)
- Jeśli już określimy niezbędną szerokość „strefy bezpieczeństwa” to pozostaje zastanowić się, jakie obiekty występujące wokół jezdni drogi są niebezpieczne i dlaczego, aby móc je usunąć lub skutecznie zabezpieczyć. ...
- Utworzone: 23 październik 2009
- 3. Wizja „0” w krajowych i europejskich normatywach – infrastruktura dla brd (II)
- (Inżynieria ruchu)
- Elementem wizji „0” jest tworzenie lub przekształcanie istniejącej infrastruktury drogowej na układy komunikacyjne gwarantujące wyższy stopień bezpieczeństwa ruchu. Poprawę bezpieczeństwa ruchu można osiągnąć ...
- Utworzone: 22 październik 2009
- 4. Wizja „0” w krajowych i europejskich normatywach – prędkość (I)
- (Inżynieria ruchu)
- Pomysł stworzenia polityki wizja „0” narodził się w Szwecji. Wizję „0” zaprezentowała po raz pierwszy w połowie lat 90. Ines Usmann - Minister Transportu w szwedzkim rządzie. Powodzenie rozwiązań wprowadzanych ...
- Utworzone: 21 październik 2009