Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

  •  MENU 
    • Mobilność
    • Drogi i mosty
    • Inżynieria ruchu
    • Ochrona środowiska
    • Prawo
    • Logowanie
    • Forum
    • Sklep
    • Praca
    • Wizytówki firm
    • Patronaty - wydarzenia
    • Wszystkie artykuły
edroga.pl

newsletterbutton

  • Zalogujzaloguj

    • Zapomniałeś hasła?
    • Zapomniałeś loginu
  • Drogi i mosty
  • Inżynieria ruchu
  • Ochrona środowiska
  • Mobilność
  • Prawo
  • Strona główna

Łącznie: 19 znalezionych pozycji.

Znajdź materiały zawierające:
Przeszukaj tylko:

1. Mniejszy wpływ produkcji betonu na środowisko
(Ochrona środowiska)
Polska stanowi piąty co do wielkości rynek betonu towarowego w Europie z wolumenem produkcji ponad 25 mln m3. Ze względu na wymogi środowiskowe producenci betonu muszą redukować wpływ procesu jego produkcji ...
Utworzone: 30 październik 2019
2. Równość budowanych dróg pod kontrolą
(Drogi i mosty)
Jednym z elementów kontroli jakości przed odebraniem inwestycji jest pomiar równości nawierzchni, zarówno z betonu cementowego, jak i mas bitumicznych. Zdarza się jednak, że kierowcy jeszcze na etapie ...
Utworzone: 18 luty 2019
3. "Zagospodarowanie ubocznych produktów spalania" - relacja
(Drogi i mosty)
... e;w popiołów i żużli są zakłady cementowe i wytwórnie betonu, odpowiedzialne za odbiór bieżącej produkcji - niezagospodarowany surowiec jest składowany. Technologia LSA umożliwia wykorzystyw ...
Utworzone: 19 czerwiec 2017
4. Przetarg i umowa na S61
(Drogi i mosty)
... Przewidziano dwie jezdnie po dwa pasy ruchu oraz pasy awaryjne i pas rozdziału. Nawierzchnia będzie z betonu cementowego. Zaplanowano dwa węzły: Suwałki  Północ i Szypliszki, cztery Miejsca ...
Utworzone: 08 czerwiec 2017
5. Będzie obwodnica Łomży w ciągu S61
(Drogi i mosty)
... obu odcinków: - Przekrój drogi - 2 x 2 - Szerokość pasów ruchu - 3,5 m - Szerokość pasów awaryjnych - 2,5 m - Szerokość pasa dzielącego - 5 m - Nawierzchnia - beton cementowy ...
Utworzone: 30 marzec 2017
6. Rozmowy o nawierzchniach w Krakowie
(Drogi i mosty)
...  z mieszanek mineralno – asfaltowych oraz betonu cementowego – NAWIERZCHNIE DROGOWE 2016". KRAKOWSKIE DNI NAWIERZCHNI 2016 mają za zadanie uporządkowanie wiedzy technicznej, w zakresie obowiązującyc ...
Utworzone: 23 listopad 2016
7. Krakowskie Dni Nawierzchni 2015
(Drogi i mosty)
...  Forum Specjalistyczne "Drogowe nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych oraz betonu cementowego". Były to XIV i XV wydarzenia z cyklu Konferencje Specjalistyczne nauka - praktyka - biznes. - Tegorocz ...
Utworzone: 27 listopad 2015
8. Beton cichy i głośny
(Ochrona środowiska)
Mimo że decyzja o budowie ponad 800 km dróg w technologii betonowej już zapadła, wciąż toczą się dyskusje, czy jest ona właściwa. Czy branża jest na to gotowa, czy ma wystarczające zaplecze i doświadczenia, ...
Utworzone: 16 czerwiec 2015
9. A, B i C: asfalt, beton i cement
(Ochrona środowiska)
Pod koniec ubiegłego roku zapadła decyzja, że część autostrad i dróg ekspresowych w Polsce zostanie zbudowanych z betonu. Rozpoczął się spór o to, czy to dobre dla kondycji firm wykonawczych ...
Utworzone: 28 kwiecień 2015
10. Drogi betonowe a środowisko
(Ochrona środowiska)
W trosce o „jakość dróg i efektywność wydatkowania środków publicznych”, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad chce „przełamać monokulturę technologiczną” i wprowadzić beton na drogi krajowe. Urzędnicy ...
Utworzone: 27 styczeń 2015
11. 75 km wyremontowanych dróg w województwie pomorskim
(Archiwum1)
... umów opiewała na ponad 32 mln zł netto.  Zrealizowane prace polegały na remoncie i odnowie dróg krajowych przy użyciu betonu asfaltowego lub mieszanki mastyksowo-grysowej SMA. Roboty zostały wykonane ...
Utworzone: 22 styczeń 2013
12. Guma – drogowe perpetuum mobile
(Drogi i mosty)
... płyt betonowych zdewastowanych i pokruszonych przez ciężki sprzęt. Po pięciu latach użytkowania na tym odcinku nie stwierdzono żadnych zmian wymagających napraw. Po kolejnych sprawdzianach praktycznych ...
Utworzone: 30 marzec 2012
13. TOFIC wzmacnia nawierzchnie
(Drogi i mosty)
... Do mieszanek o nieciągłym uziarnieniu stosuje się przede wszystkim dodatek włókien celulozowych. Ma on zapobiegać spływaniu lepiszcza. Jak wiadomo w porównaniu z betonami asfaltowymi mieszanki te zawierają ...
Utworzone: 05 listopad 2010
14. Drogi ciche, bo porowate
(Drogi i mosty)
... grupie tej klasyfikacji znalazły się mieszanki średnioziarniste. Natomiast do nawierzchni emitujących najsilniejszy hałas zaliczono betony cementowe, zwykły beton asfaltowy gruboziarnisty. Podobną klasyfikację ...
Utworzone: 04 październik 2010
15. Drogi betonowe – doświadczenia z budowy i eksploatacji cz. II
(Drogi i mosty)
W celu porównania kosztów budowy nawierzchni drogowych podatnych (asfaltowych) i sztywnych (betonowych) Stowarzyszenie Producentów Cementu dokonało analizy porównawczej wykonania nawierzchni drogowych ...
Utworzone: 22 czerwiec 2010
16. Drogi betonowe – doświadczenia z budowy i eksploatacji cz. I
(Drogi i mosty)
Typową technologią budowy nawierzchni drogowych w Polsce była i jest technologia nawierzchni podatnych – asfaltowych. Wiedza na temat innych technologii, jak nawierzchnie sztywne – betonowe, była niewielka. ...
Utworzone: 21 czerwiec 2010
17. Zastosowanie UPS w drogownictwie
(Drogi i mosty)
... popiołów bądź popioło-żużli. c) PN-S-06103:1997 - Drogi samochodowe. Podbudowa z betonu popiołowego dotyczy stosowania popiołów z węgla kamiennego lub brunatnego (wg wymagań PN-S96035:1997) w kompozycjach ...
Utworzone: 18 grudzień 2009
18. Zagraniczna praktyka stosowania geosyntetyków - cz. III
(Drogi i mosty)
... w nawierzchni betonowej. Naprawa na drodze eksperymentalnej w Berlare Celem eksperymentu było określenie optymalnych warunków naprawy nawierzchni drogowej z betonu cementowego (obciążenie ruchem 2000-8000 ...
Utworzone: 02 czerwiec 2009
19. Zagraniczna praktyka stosowania geosyntetyków - cz. I
(Drogi i mosty)
... oraz napraw nawierzchni z betonów cementowych. USA: opóźnianie spękań odbitych Pierwsze zastosowania pośrednich warstw geosyntetycznych do napraw nawierzchni w Stanach Zjednoczonych miały miejsce w latach ...
Utworzone: 26 maj 2009

Popularne artykuły

  • Drogi wewnętrzne – I. Definicja
  • Antyerozyjne zabezpieczenie skarp
  • Drogi wewnętrzne – III. Zasady ruchu
  • Drogi wewnętrzne – II. Dostępność
  • Metody ograniczania hałasu

Najnowsze artykuły

  • Przepisy regulujące transport drogowy w ramach Unii
  • Zapraszamy na BIM Steak 17.09.2022
  • Studia podyplomowe "Eksploatacja i Utrzymanie Dróg"
  • Brawura, nieuważność i… mandat. Co w 2022 roku zmieniło się w taryfikatorze mandatów?
  • Gbox–kompletne rozwiązanie dla firm transportowych

Ostatnio komentowane

  • Poznańskie parkingi buforowe  (3)
  • 17 mln zł na rozbudowę drogi nr 158 (1)
  • Warszawa: transportowe inwestycje 2021-2030 (1)
  • Fundusz Dróg Samorządowych 2020 (1)
  • Katowice stawiają na bezpieczeństwo (1)

Sklep

Slide background

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Cena: 67,20 PLN

Slide background

Odwodnienie dróg

Cena: 56,70 PLN

Slide background

Inżynieria ruchu drogowego

Cena: 71,40 PLN

Ostatnio na forum

Forum

  • Brak postów do publikacji.

Praca

  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
  • SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
    SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
  • PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
    PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
  • PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
    PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
  • Kariera w EKKOM Sp. z o.o.
    Kariera w EKKOM Sp. z o.o.

Wizytówki firm

1 2 3

4 5 6 logo

 

 PastedGraphic 2ico foto allegro

 

 

Dodaj wizytówkę

Partnerzy

ITS POLSKA logo

logo pt 2
logo next jobs

 

 

Logo pola 220logo bimklaster

 drogi logo2


przwiń do góry

Realizacja 48 Media

edroga.pl
  • Polityka Cookies
  • O Nas
  • Polityka prywatności
  • Regulaminy
  • Mapa strony

Płatności obsługuje: logaplatnosci

© edroga.pl 2023