Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

  •  MENU 
    • Mobilność
    • Drogi i mosty
    • Inżynieria ruchu
    • Ochrona środowiska
    • Prawo
    • Logowanie
    • Forum
    • Sklep
    • Praca
    • Wizytówki firm
    • Patronaty - wydarzenia
    • Wszystkie artykuły
edroga.pl

newsletterbutton

  • Zalogujzaloguj

    • Zapomniałeś hasła?
    • Zapomniałeś loginu
  • Drogi i mosty
  • Inżynieria ruchu
  • Ochrona środowiska
  • Mobilność
  • Prawo
  • Strona główna

Łącznie: 10 znalezionych pozycji.

Znajdź materiały zawierające:
Przeszukaj tylko:

1. Co powinniśmy wiedzieć o hałaśliwości nawierzchni?
(Ochrona środowiska)
... wiele rodzajów mieszanek: SMA, beton asfaltowy, asfalt lany lub porowaty czy BBTM, które różnią się składnikami lub ich proporcjami. - Kiedy popatrzymy na ten skład w sensie objętościowym, nie masowym, ...
Utworzone: 15 styczeń 2018
2. Asfalt vs. Beton – 1:1
(Drogi i mosty)
Po krótkiej przerwie znów wracamy do dyskusji, którą toczą zwolennicy asfaltu i betonu. Wydaje się, że inżynierowie pozazdrościli poetom możliwości swobodnej interpretacji. Dotychczas ...
Utworzone: 22 czerwiec 2015
3. Beton cichy i głośny
(Ochrona środowiska)
Mimo że decyzja o budowie ponad 800 km dróg w technologii betonowej już zapadła, wciąż toczą się dyskusje, czy jest ona właściwa. Czy branża jest na to gotowa, czy ma wystarczające zaplecze i doświadczenia, ...
Utworzone: 16 czerwiec 2015
4. Obwodnica Gdowa z eksperymentalną cichą nawierzchnią
(Drogi i mosty)
... warstwy podbudowy z betonu asfaltowego AC22P o grubości 17 cm. Te parametry dopasowano do planowanej trasy, na projekt której oprócz drogi głównej złożyły się też dwa skrzyżowania, trzy ronda, drogi dojazdowe, ...
Utworzone: 02 grudzień 2014
5. Pnącza na ekranach akustycznych cz. II
(Ochrona środowiska)
... o konstrukcji betonowej posiadają stronę akustyczną z powierzchnią o zróżnicowanej strukturze, wykonanej z betonu porowatego, najczęściej z trocinobetonu  lub innego drewnobetonu albo keramzytobetonu. ...
Utworzone: 27 październik 2011
6. Drogownictwo dla ekologii
(Ochrona środowiska)
... średnia trwałość nawierzchni szczelnej, na przykład z betonu asfaltowego czy SMA, jest określana na 10 lat, to dla asfaltu porowatego wynosi ona 8 lat. Trzeba mieć tego świadomość i kalkulować w decyzjach ...
Utworzone: 03 październik 2011
7. Polski test asfaltu porowatego
(Drogi i mosty)
... TPA wynika, że w technologii asfaltu porowatego w porównaniu do konwencjonalnych  nawierzchni (w Niemczech to beton asfaltowy, SMA o uziarnieniu do 11 mm i wyżej oraz asfalt lany) uzyskuje się redukcję ...
Utworzone: 14 październik 2010
8. Drogi ciche, bo porowate
(Drogi i mosty)
... grupie tej klasyfikacji znalazły się mieszanki średnioziarniste. Natomiast do nawierzchni emitujących najsilniejszy hałas zaliczono betony cementowe, zwykły beton asfaltowy gruboziarnisty. Podobną klasyfikację ...
Utworzone: 04 październik 2010
9. Ekologiczne i ekonomiczne technologie drogowe
(Drogi i mosty)
... jest możliwość znacznego obniżenia jego poziomu. Do tych technologii należy między innymi beton asfaltowy porowaty, dwuwarstwowe nawierzchnie porowate, mieszanki drobnoziarniste oraz mieszanki z dodatkiem ...
Utworzone: 26 luty 2009
10. Wpływ nawierzchni na hałas drogowy
(Drogi i mosty)
... nawierzchni ze względu na poziom hałasu. I tak do nawierzchni cichych zakwalifikowano : beton asfaltowy o uziarnieniu do 8 mm, SMA o uziarnieniu do 8 mm, mieszankę GUFI, mieszankę Colsoft (nowa wersja ...
Utworzone: 07 styczeń 2008

Popularne artykuły

  • Drogi wewnętrzne – I. Definicja
  • Antyerozyjne zabezpieczenie skarp
  • Drogi wewnętrzne – III. Zasady ruchu
  • Drogi wewnętrzne – II. Dostępność
  • Metody ograniczania hałasu

Najnowsze artykuły

  • XV POLSKI KONGRES ITS, 9-10.10.2023 Warszawa
  • Przepisy regulujące transport drogowy w ramach Unii
  • Zapraszamy na BIM Steak 17.09.2022
  • Studia podyplomowe "Eksploatacja i Utrzymanie Dróg"
  • Brawura, nieuważność i… mandat. Co w 2022 roku zmieniło się w taryfikatorze mandatów?

Ostatnio komentowane

  • Poznańskie parkingi buforowe  (3)
  • 17 mln zł na rozbudowę drogi nr 158 (1)
  • Warszawa: transportowe inwestycje 2021-2030 (1)
  • Fundusz Dróg Samorządowych 2020 (1)
  • Katowice stawiają na bezpieczeństwo (1)

Sklep

Slide background

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Cena: 67,20 PLN

Slide background

Odwodnienie dróg

Cena: 56,70 PLN

Slide background

Inżynieria ruchu drogowego

Cena: 71,40 PLN

Ostatnio na forum

Forum

  • Brak postów do publikacji.

Praca

  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
  • SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
    SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
  • PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
    PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
  • PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
    PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
  • Kariera w EKKOM Sp. z o.o.
    Kariera w EKKOM Sp. z o.o.

Wizytówki firm

1 2 3

4 5 6 logo

 

 PastedGraphic 2ico foto allegro

 

 

Dodaj wizytówkę

Partnerzy

ITS POLSKA logo

logo pt 2
logo next jobs

 

 

Logo pola 220logo bimklaster

 drogi logo2


przwiń do góry

Realizacja 48 Media

edroga.pl
  • Polityka Cookies
  • O Nas
  • Polityka prywatności
  • Regulaminy
  • Mapa strony

Płatności obsługuje: logaplatnosci

© edroga.pl 2023