- 1. Rozwój i perspektywy budownictwa tunelowego
- (Drogi i mosty)
- ... będącego wprowadzeniem do zagadnień konferencji „Budownictwo podziemne i bezpieczeństwo w komunikacji drogowej i infrastrukturze miejskiej” (BiBT2014) – Akademia Górniczo-Hutnicza, Kraków, 10-11 kwietnia ...
- Utworzone: 15 kwiecień 2014
- 2. BiBT 2014
- (Archiwum1)
- ... „Budownictwo Podziemne i Bezpieczeństwo w Komunikacji Drogowej i Infrastrukturze Miejskiej” wpisała się do kalendarza wydarzeń branżowych. Tegoroczna jej edycja właśnie dzisiaj, 10 kwietnia, rozpoczęła ...
- Utworzone: 10 kwiecień 2014
- 3. Kryteria oceny wpływu drgań na ludzi w budynkach i ich zastosowania w praktyce cz. IV
- (Ochrona środowiska)
- ... Inżynieria Lądowa, vol. 72, Kraków 2007 [18] Stypuła K., Doświadczenia Metra Warszawskiego. Problemy dynamiczne w projektowaniu oraz podczas budowy i eksploatacji, Budownictwo Górnicze i Tunelowe, vol ...
- Utworzone: 12 październik 2012
- 4. Kryteria oceny wpływu drgań na ludzi w budynkach i ich zastosowania w praktyce cz. III
- (Ochrona środowiska)
- ... Warszawskiego. Problemy dynamiczne w projektowaniu oraz podczas budowy i eksploatacji, Budownictwo Górnicze i Tunelowe, vol. 1, pp. 9-10, 2003 [19] Kawecki J., Stypuła K.; Naruszenie wymagań dotyczącyc ...
- Utworzone: 11 październik 2012
- 5. Kryteria oceny wpływu drgań na ludzi w budynkach i ich zastosowania w praktyce cz. II
- (Ochrona środowiska)
- ... 72, Kraków 2007 [18] Stypuła K., Doświadczenia Metra Warszawskiego. Problemy dynamiczne w projektowaniu oraz podczas budowy i eksploatacji, Budownictwo Górnicze i Tunelowe, vol. 1, pp. 9-10, 2003 [19 ...
- Utworzone: 10 październik 2012
- 6. Kryteria oceny wpływu drgań na ludzi w budynkach i ich zastosowania w praktyce cz. I
- (Ochrona środowiska)
- ... dynamiczne w projektowaniu oraz podczas budowy i eksploatacji, Budownictwo Górnicze i Tunelowe, vol. 1, pp. 9-10, 2003 [19] Kawecki J., Stypuła K.; Naruszenie wymagań dotyczących zapewnienia ludziom ...
- Utworzone: 09 październik 2012
- 7. Czas na tunele
- (Drogi i mosty)
- ... m i 240 m względem lustra wody. Budowa trwała 24 lata (tunel otwarto w 1988 r.) i kosztowała 1,7 mld dolarów. - Tunel Seikan był nie lada osiągnięciem na tamte czasy, a teraz kiedy budownictwo opanowały ...
- Utworzone: 10 maj 2012
- 8. Osuwiska zagrożeniem dla infrastruktury - cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... Rączkowski W., 2003, Osuwiska Karpat, Przegląd Geologiczny, 51 (8). 20. Rybicki S., Rączkowski W., Wójcik A., 2004, Zjawiska osuwiskowe w Karpatach zagrożeniem dla budownictwa komunikacyjnego, [w:] Budownictwo ...
- Utworzone: 26 sierpień 2009
- 9. Osuwiska zagrożeniem dla infrastruktury - cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... Karpat, Przegląd Geologiczny, 51 (8). 20. Rybicki S., Rączkowski W., Wójcik A., 2004, Zjawiska osuwiskowe w Karpatach zagrożeniem dla budownictwa komunikacyjnego, [w:] Budownictwo tunelowe w Karpatach ...
- Utworzone: 25 sierpień 2009