- 1. Krakowskie Dni Nawierzchni już po raz czwarty
- (Drogi i mosty)
- ... zanie i innowacje", "Innowacyjne technologie i materiały", "Projektowanie i kalkulowanie", "Cechy powierzchniowe. Ekologia", "Nawierzchnie betonowe. Przeciążenia." - Czym jest droga dla człowieka? - zapyt ...
- Utworzone: 17 listopad 2017
- 2. Remixing Plus na polskich drogach - Zastosowanie (III)
- (Drogi i mosty)
- ... w przypadku remontu dróg, które od dłuższego czasu nie poddawano renowacji. Niejednorodność warstwy ścieralnej również sprawia problem ze względu na fakt, iż ciężko jest określić cechy ...
- Utworzone: 09 styczeń 2017
- 3. CIVITAS RENAISSANCE (III) Bezpieczeństwo i ochrona uczestników ruchu drogowego
- (Inżynieria ruchu)
- ... Cechy oznakowania dróg są opisywane poprzez: odbicie w świetle dziennym lub przy oświetleniu drogowym, odbicie od reflektorów pojazdu, kolor - współczynnik luminancji i chromatyczności, szorstkość nawierzchni. ...
- Utworzone: 14 maj 2013
- 4. Raport o stanie dróg krajowych 2009
- (Drogi i mosty)
- ... remontowe należące do jednej z trzech grup, które w systemach SOSN oraz SOSN-B mają następujący wpływ na stan nawierzchni: wzmocnienie – grupa zabiegów poprawiających wszystkie oceniane cechy techniczno-eksploatacyjne ...
- Utworzone: 14 maj 2010
- 5. WT-1 Kruszywa – do projektantów i inwestorów
- (Prawo)
- ... i metody badań odpowiednie do własnych warunków klimatycznych, technicznych i materiałowych, np. należy wybrać metodę badania tej samej cechy (w normie podane są często różne metody stosowane w różnych ...
- Utworzone: 10 luty 2010
- 6. Identyfikacja miejsc niebezpecznych ze względu na zły stan nawierzchni cz. II
- (Drogi i mosty)
- Trudność w określeniu zależności pomiędzy stanem nawierzchni drogowej a zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego wynika z opisywania stanu nawierzchni przy wykorzystywaniu wskaźników, opracowanych dla ...
- Utworzone: 22 grudzień 2009
- 7. Identyfikacja miejsc niebezpiecznych ze względu na zły stan nawierzchni cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... tarcia opisuje właściwości przeciwpoślizgowe nawierzchni drogowej. W Niemczech z reguły mierzony jest wskaźnik przyczepności poprzecznej, badany pojazdem SKM (fot. 2). Cechy powierzchniowe nawierzchni, ...
- Utworzone: 21 grudzień 2009