Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

  •  MENU 
    • Mobilność
    • Drogi i mosty
    • Inżynieria ruchu
    • Ochrona środowiska
    • Prawo
    • Logowanie
    • Forum
    • Sklep
    • Praca
    • Wizytówki firm
    • Patronaty - wydarzenia
    • Wszystkie artykuły
edroga.pl

newsletterbutton

  • Zalogujzaloguj

    • Zapomniałeś hasła?
    • Zapomniałeś loginu
  • Drogi i mosty
  • Inżynieria ruchu
  • Ochrona środowiska
  • Mobilność
  • Prawo
  • Strona główna

Łącznie: 10 znalezionych pozycji.

Znajdź materiały zawierające:
Przeszukaj tylko:

1. ERF: wymagania dla znaków drogowych
(Inżynieria ruchu)
Znaki drogowe, aby pozytywnie wpływać na brd, muszą spełniać cztery podstawowe wymagania: widoczności, czytelności i rozpoznawalności, zrozumiałości oraz wiarygodności. Na tej podstawie ERF (European ...
Utworzone: 19 listopad 2015
2. Wciąż pożyteczne „ślepe ulice”
(Inżynieria ruchu)
... z samochodu być może łatwiej dotrą do celu podróży. Federacja nie chce w znaczący sposób zmieniać wyglądu znaku, a jedynie dostarczyć dodatkowych informacji, nie zmniejszając jednocześnie jego czytelności. ...
Utworzone: 15 marzec 2013
3. Znaki drogowe będą czytelne i jednoznaczne, a więc wiarygodne
(Prawo)
Ograniczenie liczby znaków na drogach do niezbędnego minimum, standaryzacja oznakowywania oraz zapewnienie jego czytelności, przywrócenie zaufania kierowców do oznakowania oraz ujednolicenie oznakowania ...
Utworzone: 20 luty 2013
4. Funkcjonalność przekazów wizualnych w środowisku drogi cz. III
(Drogi i mosty)
... natomiast drugi głównie bazuje na piktogramach. Informacja w przestrzeni publicznej (zewnętrznej) również powinna przede wszystkim podlegać regułom czytelności. Doprowadzanie do danych miejscowości, ...
Utworzone: 24 październik 2011
5. Funkcjonalność przekazów wizualnych w środowisku drogi cz. II
(Drogi i mosty)
Znaki kierunku (drogowskazy) są  kolejną serią znaków wykazujących niekiedy brak czytelności, a i również estetyki (znaki „kierunku i miejscowości” - grupa E). Najczęściej w tych znakach mamy do czynienia ...
Utworzone: 21 październik 2011
6. Funkcjonalność przekazów wizualnych w środowisku drogi cz. I
(Drogi i mosty)
... Pominąwszy aspekty czytelności takiego oznakowania, należy dodać, iż nie jest ono estetyczne (fot.3). W innych sytuacjach napotykamy na bardzo funkcjonalne oraz i estetyczne zastosowanie podwójnej linii ...
Utworzone: 20 październik 2011
7. Urządzenia brd: warunki stosowania (I)
(Inżynieria ruchu)
... Art. 7 ust. 3 tej ustawy zawiera delegację: „Minister właściwy do spraw transportu w porozumieniu z ministrem właściwym do spraw wewnętrznych, uwzględniając konieczność zapewnienia czytelności i zrozumienia ...
Utworzone: 24 luty 2011
8. Standardy oznakowania przejazdów kolejowych
(Inżynieria ruchu)
... sposób, aby kierowca zauważył znak   dostatecznie wcześnie, biorąc pod uwagę prędkość jazdy, kierowanie uwagi kierowcy na znak (znaki), który powinien być odczytany jako pierwszy, b) czytelność: teoretyczna ...
Utworzone: 28 październik 2009
9. „Ronda” - wpływ oznakowania na zachowania kierowców – cz. II
(Inżynieria ruchu)
... art. 22 ust.2 Prawa o ruchu drogowym. Taki sposób oznakowania poziomego usprawnia przejazd przez rondo i dzięki pełnej czytelności zwiększa jego przepustowość. Niestety w praktyce w wielu przypadkach ...
Utworzone: 18 wrzesień 2009
10. Formalno - prawne wymagania stawiane znakom VMS
(Prawo)
... odpowiadających poszczególnym parametrom, aby w skrajnie trudnych, specyficznych dla środowiska pracy urządzenia warunkach zapewnić jego optymalne działanie – to znaczy: widzialność i czytelność wyświetlanej ...
Utworzone: 02 lipiec 2009

Popularne artykuły

  • Drogi wewnętrzne – I. Definicja
  • Antyerozyjne zabezpieczenie skarp
  • Drogi wewnętrzne – III. Zasady ruchu
  • Drogi wewnętrzne – II. Dostępność
  • Metody ograniczania hałasu

Najnowsze artykuły

  • Studia podyplomowe "Eksploatacja i Utrzymanie Dróg"
  • Networking bez krawatów - BIM Steak 2023
  • Elektromobilność - rewolucja w świecie motoryzacji
  • Projekt IM-SAFE (Horyzont 2020) - efektywne zarządzanie infrastrukturą drogową
  • XV POLSKI KONGRES ITS, 9-10.10.2023 Warszawa

Ostatnio komentowane

  • Poznańskie parkingi buforowe  (3)
  • 17 mln zł na rozbudowę drogi nr 158 (1)
  • Warszawa: transportowe inwestycje 2021-2030 (1)
  • Fundusz Dróg Samorządowych 2020 (1)
  • Katowice stawiają na bezpieczeństwo (1)

Sklep

Slide background

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Cena: 67,20 PLN

Slide background

Odwodnienie dróg

Cena: 56,70 PLN

Slide background

Inżynieria ruchu drogowego

Cena: 71,40 PLN

Ostatnio na forum

Forum

  • Brak postów do publikacji.

Praca

  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
  • SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
    SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
  • PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
    PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
  • PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
    PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
  • Kariera w EKKOM Sp. z o.o.
    Kariera w EKKOM Sp. z o.o.

Wizytówki firm

1 2 3

4 5 6 logo

 

 PastedGraphic 2ico foto allegro

 

 

Dodaj wizytówkę

Partnerzy

ITS POLSKA logo

logo pt 2
logo next jobs

 

 

Logo pola 220logo bimklaster

 drogi logo2


przwiń do góry

Realizacja 48 Media

edroga.pl
  • Polityka Cookies
  • O Nas
  • Polityka prywatności
  • Regulaminy
  • Mapa strony

Płatności obsługuje: logaplatnosci

© edroga.pl 2023