Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

  •  MENU 
    • Mobilność
    • Drogi i mosty
    • Inżynieria ruchu
    • Ochrona środowiska
    • Prawo
    • Logowanie
    • Forum
    • Sklep
    • Praca
    • Wizytówki firm
    • Patronaty - wydarzenia
    • Wszystkie artykuły
edroga.pl

newsletterbutton

  • Zalogujzaloguj

    • Zapomniałeś hasła?
    • Zapomniałeś loginu
  • Drogi i mosty
  • Inżynieria ruchu
  • Ochrona środowiska
  • Mobilność
  • Prawo
  • Strona główna

Łącznie: 18 znalezionych pozycji.

Znajdź materiały zawierające:
Przeszukaj tylko:

1. BRD: mniej błędów – mniejsze straty społeczne
(Inżynieria ruchu)
Procedury zapewniające spójny i wysoki poziom bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach wchodzących w skład transeuropejskiej sieci drogowej reguluje dyrektywa 2008/96/WE Parlamentu Europejskiego i Rady ...
Utworzone: 09 grudzień 2011
2. Bezpieczeństwo infrastruktury drogowej (I) Wdrażanie dyrektywy
(Inżynieria ruchu)
... i Autostrad w Ministerstwie Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej. Projekt ustawy wprowadza w ślad za dyrektywą pojęcia określające nowe obowiązki. – Trzeba je postrzegać w analogii do przepisów ...
Utworzone: 06 grudzień 2011
3. Wdrażanie europejskich procedur brd
(Prawo)
Dyrektywa 2008/96/WE Parlamentu Europejskiego oraz Rady Unii Europejskiej z 19 listopada 2008 r. w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej (Dz. Urz. UE L 319 z dnia 29 listopada 2008 ...
Utworzone: 06 maj 2011
4. Inspekcja bezpieczeństwa ruchu drogowego cz. II
(Inżynieria ruchu)
... Ratings, AusRap, Canberra Australia 2008 [S] Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96/WE z dnia 19 listopada 2008 w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej [6] European Commission ...
Utworzone: 16 sierpień 2010
5. Inspekcja bezpieczeństwa ruchu drogowego cz. I
(Inżynieria ruchu)
... Europejskiego w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej 2008/96/WE (Dz.U. UE L.319/59) [5]. Dyrektywa wymaga dla transeuropejskiej sieci ustanowienia i wdrożenia procedur przeprowadzania ...
Utworzone: 13 sierpień 2010
6. Ocena wpływu projektów infrastruktury drogowej na bezpieczeństwo ruchu w sieci dróg cz. II
(Inżynieria ruchu)
... w „Drogownictwie” (Nr 4, kwiecień 2010). Literatura: [1] Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96N/E z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej. ...
Utworzone: 11 sierpień 2010
7. Ocena wpływu projektów infrastruktury drogowej na bezpieczeństwo ruchu w sieci dróg cz. I
(Inżynieria ruchu)
... wszystkim na drogach wchodzących w skład transeuropejskiej sieci drogowej, ale także na drogach, których budowa jest w całości lub w części finansowana przez Unię Europejską. W szczególności dyrektywa ...
Utworzone: 10 sierpień 2010
8. Wdrażanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce cz. III
(Inżynieria ruchu)
... wydłużenia tego procesu. Zalety audytu brd oraz niewielkie koszty jego wprowadzenia, przy bardzo dużych korzyściach, spowodowały, że został on wprowadzony dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady jako ...
Utworzone: 06 sierpień 2010
9. Wdrażanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce cz. II
(Inżynieria ruchu)
Zdarzenia drogowe, w tym wypadki drogowe, powstają zazwyczaj w wyniku błędów użytkowników drogi popełnianych w okolicznościach sprzyjających ich zaistnieniu. Te sprzyjające okoliczności są tworzone przez ...
Utworzone: 05 sierpień 2010
10. Wdrażanie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce cz. I
(Inżynieria ruchu)
... procedura dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96/WE w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej z dnia 19 listopada 2008 r. [4]. Dyrektywa ta zobowiązuje państwa członkowskie ...
Utworzone: 04 sierpień 2010
11. Audyt brd – projektowanie z gwarancją bezpieczeństwa
(Inżynieria ruchu)
... audytorów głównie pod kątem potrzeb projektów na drogach zamiejskich, bowiem unijna dyrektywa dotyczy zasadniczo tych dróg. Tymczasem równie duże potrzeby w zakresie audytu brd możemy dostrzec w odniesieniu ...
Utworzone: 05 lipiec 2010
12. Zarządzenie bezpieczeństwem infrastruktury drogowej cz. II
(Prawo)
W przygotowanych zmianach przepisów do ustawy z 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2007 Nr 19, poz. 115, z późn. zm.), opartych na wytycznych dyrektywy 2008/96/WE, założono wprowadzenie przepisów ...
Utworzone: 02 lipiec 2010
13. Stanowisko Stowarzyszenia KLIR do założeń wprowadzenia przepisów dyrektywy 2008/96/WE
(Prawo)
Członkowie Stowarzyszenia Klub Inżynierii Ruchu podczas seminarium w Rybniku (24 czerwca br.) dyskutowali nad przedstawionymi do zaopiniowania założeniami do projektu (z 18 maja br.) ustawy o zmianie ustawy ...
Utworzone: 02 lipiec 2010
14. Zarządzenie bezpieczeństwem infrastruktury drogowej cz. I
(Prawo)
... dla nich obowiązuje odrębna - dyrektywa 2004/54/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie minimalnych wymagań bezpieczeństwa dla tuneli w transeuropejskiej sieci drogowej. Projekt ...
Utworzone: 01 lipiec 2010
15. Rewolucja w brd
(Inżynieria ruchu)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96/WE w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej stała się obowiązująca 19 grudnia 2008 roku. – Waga tego aktu polega na tym, że głównym ...
Utworzone: 30 czerwiec 2010
16. GAMBIT 2010 - wnioski
(Prawo)
VIII Międzynarodowe Seminarium GAMBIT (Gdańsk, 22-23 kwietnia 2010 r.) poświęcone problematyce „Bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce u progu nowej polityki transportowej Unii Europejskiej na lata 2011-2020”, ...
Utworzone: 01 czerwiec 2010
17. Brd bez skrótów
(Inżynieria ruchu)
Posiadamy zarys procedury przeglądów dróg pod kątem brd. Gdy więc się ją skonkretyzuje i sformalizuje, to na pewno przyniesie ona korzyści. Wtedy nie będzie możliwości pójścia na skróty, sprowadzając przeglądy ...
Utworzone: 02 kwiecień 2009
18. Dyrektywa dla brd
(Drogi i mosty)
W 2008 roku weszła w życie dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej. Dyrektywa wymaga dla transeuropejskiej sieci ustanowienia i wdrożenia ...
Utworzone: 31 marzec 2009

Popularne artykuły

  • Drogi wewnętrzne – I. Definicja
  • Antyerozyjne zabezpieczenie skarp
  • Drogi wewnętrzne – III. Zasady ruchu
  • Drogi wewnętrzne – II. Dostępność
  • Metody ograniczania hałasu

Najnowsze artykuły

  • Studia podyplomowe "Eksploatacja i Utrzymanie Dróg"
  • Networking bez krawatów - BIM Steak 2023
  • Elektromobilność - rewolucja w świecie motoryzacji
  • Projekt IM-SAFE (Horyzont 2020) - efektywne zarządzanie infrastrukturą drogową
  • XV POLSKI KONGRES ITS, 9-10.10.2023 Warszawa

Ostatnio komentowane

  • Poznańskie parkingi buforowe  (3)
  • 17 mln zł na rozbudowę drogi nr 158 (1)
  • Warszawa: transportowe inwestycje 2021-2030 (1)
  • Fundusz Dróg Samorządowych 2020 (1)
  • Katowice stawiają na bezpieczeństwo (1)

Sklep

Slide background

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Cena: 67,20 PLN

Slide background

Odwodnienie dróg

Cena: 56,70 PLN

Slide background

Inżynieria ruchu drogowego

Cena: 71,40 PLN

Ostatnio na forum

Forum

  • Brak postów do publikacji.

Praca

  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
  • SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
    SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
  • PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
    PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
  • PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
    PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
  • Kariera w EKKOM Sp. z o.o.
    Kariera w EKKOM Sp. z o.o.

Wizytówki firm

1 2 3

4 5 6 logo

 

 PastedGraphic 2ico foto allegro

 

 

Dodaj wizytówkę

Partnerzy

ITS POLSKA logo

logo pt 2
logo next jobs

 

 

Logo pola 220logo bimklaster

 drogi logo2


przwiń do góry

Realizacja 48 Media

edroga.pl
  • Polityka Cookies
  • O Nas
  • Polityka prywatności
  • Regulaminy
  • Mapa strony

Płatności obsługuje: logaplatnosci

© edroga.pl 2023