- 1. Dostępność transportu publicznego (I) Projektowanie dla wszystkich
- (Inżynieria ruchu)
- ... Największe bariery w transporcie, z którymi zmagają się osoby z dysfunkcjami słuchu to: niedostępność lub ograniczony dostęp do informacji dźwiękowej (np. komunikaty głosowe, informacje ustne, sygnalizacje ...
- Utworzone: 10 grudzień 2012
- 2. Dostępna komunikacja miejska
- (Inżynieria ruchu)
- ... chcąc uniknąć takich zagrożeń podjeżdżał i ustawiał się w pewnej odległości od krawężnika, z kolei uniemożliwiał wsiadanie i wysiadanie osobom z dysfunkcją, a szczególnie inwalidom na wózkach. Przystanki ...
- Utworzone: 29 czerwiec 2012
- 3. Niewidomi i słabowidzący w przestrzeni publicznej (IIIb)
- (Drogi i mosty)
- ... o 30%. System ten przydatny jest zarówno dla osób z dysfunkcjami wzroku, jak i pozostałych. Uważamy również, że w obiektach użyteczności publicznej, szczególnie wielopiętrowych powinny być wyznaczane ...
- Utworzone: 29 grudzień 2010
- 4. Niewidomi i słabowidzący w przestrzeni publicznej (IIIa)
- (Drogi i mosty)
- Jak osoby niewidome i słabowidzące mogą bezpiecznie poruszać się w przestrzeni publicznej? Oto zalecenia jakie przygotował Polski Związek Niewidomych. Powstały one jako efekt projektu „Chcemy zobaczyć ...
- Utworzone: 28 grudzień 2010
- 5. Niewidomi i słabowidzący w przestrzeni publicznej (II)
- (Drogi i mosty)
- ... z dysfunkcją wzroku na przejściu udźwiękowionym? Dźwięk sygnalizacyjny przeprowadzi niewidomego przez całą jezdnię w danym kierunku, czyli będzie dobrze słyszalny na jezdni i przyległym chodniku. Sygnał ...
- Utworzone: 27 grudzień 2010
- 6. Niewidomi i słabowidzący w przestrzeni publicznej (I)
- (Drogi i mosty)
- ... trakcie procesu wypracowywania polskich standardów dostosowywania przestrzeni publicznej do potrzeb osób z dysfunkcją narządu wzroku oraz wypracowywania sposobów likwidacji doświadczanych przez nich barier ...
- Utworzone: 23 grudzień 2010