- 1. Normy CO2 dla ciężarówek
- (Ochrona środowiska)
- ... gdy Stany Zjednoczone, Japonia, Chiny i Kanada wprowadziły normy emisji CO2, to w ciągu ostatnich 20 lat efektywność paliwowa samochodów ciężarowych w Europie niewiele się zmieniła. Wszyscy unijni producenci ...
- Utworzone: 01 luty 2019
- 2. Redukcja emisji w Polsce jest konieczna
- (Ochrona środowiska)
- ... dotyczące pojazdów, elektryfikacja i działania na poziomie krajowym. Opis scenariuszy: Scenariusz bazowy: jeśli Polska nie podejmie żadnych działań, a proponowane na 2030 r. normy emisji CO2 dla pojazdów ...
- Utworzone: 03 styczeń 2019
- 3. PE: wyższe standardy dla emisji CO2
- (Ochrona środowiska)
- ... diesla). Natomiast producenci przekraczający ten pułap mieliby do zrealizowania mniej rygorystyczne normy redukcji CO2. - Posłowie PE odegrali kluczową rolę w dążeniu do unijnych celów związanych z klimatem ...
- Utworzone: 16 listopad 2018
- 4. T&E: opłata za przejechane kilometry dla ciężarówek
- (Ochrona środowiska)
- ... na drogi niepłatne. Tym samym zmniejszą się koszty zewnętrzne transportu (np. wypadki, hałas). Ważne jest również uwzględnienie normy Euro6 w obecnym systemie opłat. W tej chwili pojazdy z normą ...
- Utworzone: 04 kwiecień 2016
- 5. CIVITAS RENAISSANCE (II) Ekologiczny tabor
- (Inżynieria ruchu)
- ... Ich średnia wieku wynosiła 12 lat, a większość nie spełniała normy wyższej niż EURO 3. Ponadto stałe zmniejszanie się liczby pasażerów jako efekt rosnącej liczby samochodów osobowych powodowało, że rzeczywiste ...
- Utworzone: 13 maj 2013
- 6. Zmiany w przepisach z zakresu drogownictwa (II) KFD i opłata paliwowa
- (Prawo)
- Wprowadzony nowelizacją ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym nowy mechanizm finansowania inwestycji z zakresu dróg krajowych z wykorzystaniem środków KFD wymusza szczególną ...
- Utworzone: 14 grudzień 2010