Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...

  •  MENU 
    • Mobilność
    • Drogi i mosty
    • Inżynieria ruchu
    • Ochrona środowiska
    • Prawo
    • Logowanie
    • Forum
    • Sklep
    • Praca
    • Wizytówki firm
    • Patronaty - wydarzenia
    • Wszystkie artykuły
edroga.pl

newsletterbutton

  • Zalogujzaloguj

    • Zapomniałeś hasła?
    • Zapomniałeś loginu
  • Drogi i mosty
  • Inżynieria ruchu
  • Ochrona środowiska
  • Mobilność
  • Prawo
  • Strona główna

Łącznie: 37 znalezionych pozycji.

Znajdź materiały zawierające:
Przeszukaj tylko:

1. Polityka transportowa Poznania
(Drogi i mosty)
... też kompleksowa "Polityka mobilności", dotycząca poruszania się po Poznaniu.   Miasto dostosuje struktury do nowych zadań i celów - Transport publiczny to jeden ze strategicznych obszarów rozwoj ...
Utworzone: 26 marzec 2019
2. Był PUSH&PULL, jest PARK4SUMP
(Mobilność)
... miastem-uczestnikiem. Główne idee i zamierzenia projektu to podnoszenie świadomości w jaki sposób właściwa polityka transportowa może pomóc miastom, stymulowanie innowacji w zarządzaniu parkowaniem, zmiana ...
Utworzone: 14 grudzień 2018
3. Miejsce parkingowe - potrzeba współczesnego człowieka
(Mobilność)
... celu znalezienia miejsca parkingowego, co powoduje dodatkowe koszty, stratę czasu i zanieczyszczenie powietrza. Polityka parkingowa nie zna prostych rozwiązań. Musi godzić sprzeczne interesy i preferencje ...
Utworzone: 20 listopad 2018
4. 30 lat krakowskiej strefy ograniczonego parkowania
(Inżynieria ruchu)
... udnicki. – Chodzi o to, aby polityka parkingowa równoważyła chłonność parkingową z przepustowością sieci ulic z uwzględnieniem komplementarności obsługi komunikacji zbiorowej. W skrócie: jeśli obszar  ...
Utworzone: 09 październik 2018
5. Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gdańska przyjęty
(Mobilność)
... obszarach jak: polityka parkingowa, ruch pieszy i rowerowy, transport zbiorowy i zarządzanie mobilnością. - Podczas wszystkich spotkań, niezależnie od podejmowanej tematyki, podstawowym wątkiem był ruch ...
Utworzone: 29 czerwiec 2018
6. Za dużo samochodów w miastach
(Mobilność)
... oraz Polskiej Organizacji Branży Parkingowej (POBP). – Polityka parkingowa w miastach powinna zmierzać w kierunku ograniczania ruchu. Samochodów w miastach jest bardzo dużo, jednocześnie miejsc parkingowych ...
Utworzone: 13 listopad 2017
7. Gdańsk: będą zmiany na nadmorskich parkingach
(Inżynieria ruchu)
... „Zrównoważony Plan Mobilności Miejskiej (SUMP)”. - Pierwszym obszarem, którym zajmiemy się w ramach SUMP jest właśnie polityka parkingowa. Już w październiku planowana jest wizyta ...
Utworzone: 26 wrzesień 2016
8. Bezpłatne parkingi nie istnieją
(Mobilność)
... zanieczyszczonego powietrza i ucieczki mieszkańców z miast, w których coraz gorzej się żyje. Polityka parkingowa rozwija się zawsze w ten sam sposób. Na początku nie ma żadnych ...
Utworzone: 21 wrzesień 2016
9. Znamy kandydatów do Nagrody Innowacji Intertraffic
(Mobilność)
... Prawidłowe zarządzanie przestrzenią parkingową i informowanie klientów pozwala na redukcję korków w centrum i osiągnięcie celów środowiskowych. Polityka parkingowa skupia się obecnie ...
Utworzone: 29 styczeń 2016
10. Informacje dla właściwej polityki parkingowej
(Inżynieria ruchu)
... ruchu w centrach miast. Ilona Hałucha (na podstawie informacji z VIII Międzynarodowej Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach”, która odbyła się w dniach 16-17 ...
Utworzone: 08 styczeń 2016
11. Rozwój SPP w Krakowie
(Inżynieria ruchu)
... „Polityka parkingowa w miastach”, która odbyła się w dniach 16-17 listopada na Politechnice Krakowskiej)  ...
Utworzone: 10 grudzień 2015
12. Parkowanie po polsku: tanio, ale i tak za drogo
(Mobilność)
... Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach” Aneta Kostelecka z PBS Sp. z o.o.  przedstawiła wyniki badania ankietowego, które przeprowadzono wśród kilkuset kierowców ...
Utworzone: 26 listopad 2015
13. Po co miastom SPP?
(Inżynieria ruchu)
... „Polityka parkingowa w miastach” na Politechnice Krakowskiej. - Gdyby miasto nie pobierało tego typu opłat, faktycznie subsydiowałoby transport samochodowy – stwierdził Jan Friedberg. ...
Utworzone: 24 listopad 2015
14. Parkowanie częścią polityki transportowej
(Inżynieria ruchu)
... nie postawiono zakazu, zajmują samochody. Wygląda to tak, ponieważ parkowanie wciąż nie jest pełnoprawnym składnikiem systemu transportowego. - Szeroko rozumiana polityka parkingowa w zasadzie do połowy ...
Utworzone: 23 listopad 2015
15. VIII konferencja "Polityka parkingowa w miastach"
(Inżynieria ruchu)
W Krakowie trwa VIII Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Techniczna "Polityka parkingowa w miastach". Uczestnicy dyskutują m.in. o tym jak w nowoczesny sposób zarządzać parkingami, uwarunkowaniac ...
Utworzone: 17 listopad 2015
16. Wybrane problemy parkowania w miastach
(Drogi i mosty)
... fakt, iż górna wartość opłat za parkowanie jest uregulowana ustawowymi przepisami, co w przypadku wielu miejskich samorządów znacznie utrudnia prowadzenie polityki parkingowej. Polityka parkingowa ...
Utworzone: 26 maj 2014
17. Wiedeń: efektywność parkingów krótkookresowych
(Drogi i mosty)
... ubiegłorocznej konferencji „Polityka parkingowa w miastach” Tina Uhlmann, reprezentująca Institute for Transport Studies BOKU z Wiednia.  ...
Utworzone: 02 kwiecień 2014
18. Budapeszt wobec wyzwań polityki parkingowej
(Drogi i mosty)
Budapeszt analizuje możliwości redystrybucji przestrzeni publicznej, aby znaleźć sposób na ograniczenie aneksji miejskich obszarów przez poruszające się i parkujące samochody. Chodzi w tym także o zracjonalizowanie ...
Utworzone: 20 marzec 2014
19. Systemy parkingowe typu P&R w Wielkiej Brytanii
(Drogi i mosty)
... w zakresie P&R podczas ubiegłorocznej konferencji „Polityka parkingowa miast”, zorganizowanej przez SITK O/Kraków.  ...
Utworzone: 19 marzec 2014
20. Kongestia w otoczeniu dużych obiektów parkingowych
(Mobilność)
... miasta i z kilkoma miejscami wjazdu. W ten sposób można bowiem rozładować korki.    AS  Materiał na podstawie wystąpienia dr. inż. Waldemara Parkitnego podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka ...
Utworzone: 17 luty 2014
21. Galerie handlowe jako generatory ruchu w miejskiej sieci ulic
(Inżynieria ruchu)
... „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r.  Referat pt. „Charakterystyka parkingów przy wielkopowierzchniowych centrach handlowych” zawierający szczegółowe omówienie badań, ...
Utworzone: 14 luty 2014
22. Buspasy a parkowanie przykrawężnikowe. Konflikt interesów?
(Inżynieria ruchu)
Polityka parkingowa oparta na opłatach wnoszonych za postój jest tym narzędziem miast, które służy ograniczeniu pojazdów indywidualnych w określonych obszarach i ciągach ulicznych. Tym samym przyczynia ...
Utworzone: 28 styczeń 2014
23. Poznańskie doświadczenia PPP w budowie parkingów cz. II
(Drogi i mosty)
... podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r.  ...
Utworzone: 23 styczeń 2014
24. Poznańskie parkingi buforowe
(Drogi i mosty)
... VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka parkingowa w miastach” – Zakopane, 16-18 października 2013 r.  ...
Utworzone: 13 grudzień 2013
25. System informacji parkingowej (II) Podsystem w TRISTAR
(Inżynieria ruchu)
... „Systemu informacji parkingowej w Zintegrowanym Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR”, wygłoszonej przez dr. inż. Jacka Oskarbskiego podczas VII Konferencji Naukowo-Technicznej „Polityka Parkingowa w miastach” ...
Utworzone: 25 listopad 2013
26. Warunki skuteczności płatnego parkowania (III) Organizacja ruchu oraz kontrola
(Drogi i mosty)
... Warszawy. Problematykę prawno-organizacyjną stref płatnego parkowania  Anna Strachocka omawiała podczas Konferencji „Polityka parkingowa w aglomeracjach miejskich”, która towarzyszyła X Międzynarodowym ...
Utworzone: 04 styczeń 2013
27. Czy parkowanie pojazdów musi być płatne? Cz. IV
(Drogi i mosty)
... Zygmunt Użdalewicz omawiał podczas Konferencji „Polityka parkingowa w aglomeracjach miejskich”, która towarzyszyła X Międzynarodowym Targom Budownictwa Drogowego, Kolejowego oraz  Zarządzania Ruchem – ...
Utworzone: 21 grudzień 2012
28. Polityka parkingowa stymulatorem przemian w transportowym funkcjonowaniu miast cz. II
(Drogi i mosty)
... miejsca na postój, ale również tych, którzy jadą za nim, ponieważ zmuszani są do zwalniania prędkości jazdy. – Polityką parkingową zmniejszamy czas poszukiwania miejsca postojowego, co niesie konkretne ...
Utworzone: 04 grudzień 2012
29. Polityka parkingowa stymulatorem przemian w transportowym funkcjonowaniu miast cz. I
(Drogi i mosty)
... zastanawiają się jak rozładować ruch samochodów i odblokować ulice z parkujących pojazdów. Właśnie właściwa polityka parkingowa może ten problem rozwiązać. Należy też pamiętać, że rower w Holandii jest ...
Utworzone: 03 grudzień 2012
30. Bazylea – metoda na miłe miasto cz. II
(Drogi i mosty)
Dzisiaj w Bazylei ok. 17% podróży, w tym dojazdów do pracy, odbywa się rowerami, których jest o połowę więcej niż samochodów. Sprzyjający „miękkiemu transportowi” klimat ulic zapewnia w dużej mierze wciąż ...
Utworzone: 10 maj 2011
31. Bazylea – metoda na miłe miasto cz. I
(Drogi i mosty)
... spadek liczby miejsc pracy w centrum1, a także – co gorsza – spadek aktywności śródmiejskiego handlu. Miasto postawiło sobie za cel zahamowanie tego procesu. Środkami do tego miała być polityka przestrzenna ...
Utworzone: 09 maj 2011
32. Miejska polityka transportowa – (I) Konsekwencja i PR
(Inżynieria ruchu)
... Odpowiada dr inż. Mariusz Dudek z Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Politechniki Krakowskiej. - W politykach transportowych miast należy rozróżnić dwie sfery. Pierwszą można określić jako deklaratywną. ...
Utworzone: 26 kwiecień 2010
33. Obszary dysfunkcji systemu transportowego miasta cz. II
(Inżynieria ruchu)
... prowadzoną polityką  transportową oraz niewystarczającymi środkami finansowymi pozwalającymi na rozwój  sektora transportu. Także cechy systemów transportowych, ich właściwości oraz zjawiska występujące ...
Utworzone: 12 kwiecień 2010
34. Wpływ planów mobilności na zmianę zachowań komunikacyjnych cz. II
(Drogi i mosty)
... specjalne tablice informujące możliwościach skorzystania z usługi konsultanta. Polityka parkingowa Do wjazdu i postoju na terenach Politechniki Krakowskiej uprawnieni są pracownicy oraz studenci zaoczni ...
Utworzone: 21 styczeń 2010
35. Stan miejskiego drogownictwa
(Drogi i mosty)
... co najmniej tak samo kosztowna jak budowa nowych. Skuteczne, zintegrowane zarządzanie transportem lokalnym (drogi, transport zbiorowy, ruch drogowy i jego bezpieczeństwo, polityka parkingowa itp.) jest ...
Utworzone: 08 styczeń 2010
36. Płatne parkowanie z aprobatą
(Drogi i mosty)
Funkcjonowanie stref płatnego parkowania oznacza ograniczenie swobody, jaką w przemieszczaniu się dają samochody. Buntujący się kierowcy bardziej pomstują na pomysłodawców płacenia za parkowanie, niż na ...
Utworzone: 21 kwiecień 2009
37. Pomiary i analizy parkowania
(Drogi i mosty)
Procedurę wykonywania oceny warunków parkowania w mieście prezentujemy przykład Kielc,  gdzie przeprowadzone zostały szczegółowe pomiary i analizy parkowania w centrum. Na początku roku 2006, Biuro Ekspertyz ...
Utworzone: 26 czerwiec 2007

Popularne artykuły

  • Drogi wewnętrzne – I. Definicja
  • Antyerozyjne zabezpieczenie skarp
  • Drogi wewnętrzne – III. Zasady ruchu
  • Drogi wewnętrzne – II. Dostępność
  • Metody ograniczania hałasu

Najnowsze artykuły

  • Studia podyplomowe "Eksploatacja i Utrzymanie Dróg"
  • Networking bez krawatów - BIM Steak 2023
  • Elektromobilność - rewolucja w świecie motoryzacji
  • Projekt IM-SAFE (Horyzont 2020) - efektywne zarządzanie infrastrukturą drogową
  • XV POLSKI KONGRES ITS, 9-10.10.2023 Warszawa

Ostatnio komentowane

  • Poznańskie parkingi buforowe  (3)
  • 17 mln zł na rozbudowę drogi nr 158 (1)
  • Warszawa: transportowe inwestycje 2021-2030 (1)
  • Fundusz Dróg Samorządowych 2020 (1)
  • Katowice stawiają na bezpieczeństwo (1)

Sklep

Slide background

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Cena: 67,20 PLN

Slide background

Odwodnienie dróg

Cena: 56,70 PLN

Slide background

Inżynieria ruchu drogowego

Cena: 71,40 PLN

Ostatnio na forum

Forum

  • Brak postów do publikacji.

Praca

  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska-GIS
  • SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
    SPECJALISTA w Laboratorium badawczym
  • SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
    SPECJALISTA w Dziale Ochrony Środowiska
  • PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
    PROJEKTANT BRANŻY DROGOWEJ
  • PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
    PROJEKTANT BRANŻY SANITARNEJ
  • Kariera w EKKOM Sp. z o.o.
    Kariera w EKKOM Sp. z o.o.

Wizytówki firm

1 2 3

4 5 6 logo

 

 PastedGraphic 2ico foto allegro

 

 

Dodaj wizytówkę

Partnerzy

ITS POLSKA logo

logo pt 2
logo next jobs

 

 

Logo pola 220logo bimklaster

 drogi logo2


przwiń do góry

Realizacja 48 Media

edroga.pl
  • Polityka Cookies
  • O Nas
  • Polityka prywatności
  • Regulaminy
  • Mapa strony

Płatności obsługuje: logaplatnosci

© edroga.pl 2023