- 1. Druga umowa na przygotowanie S17 Piaski - Hrebenne
- (Drogi i mosty)
- ... hydrogeologiczne, geotechniczne i hydrologiczno-hydrauliczne. To pozwoli zaprojektować ostateczny techniczny wariant realizacji inwestycji i przeprowadzić rozpoznanie podłoża gruntowego. Koszt dokumentacji ...
- Utworzone: 24 kwiecień 2019
- 2. Umowa na koncepcję programową dla S12 Piaski – Dorohusk
- (Drogi i mosty)
- ... inwestycji oraz przeprowadzone rozpoznanie podłoża gruntowego to blisko 9,7 mln zł. Projektanci przygotują analizy i prognozy ruchu, opracowania geodezyjne i kartograficzne dla celów projektowania dróg, ...
- Utworzone: 05 marzec 2019
- 3. Umowa na obwodnicę Szczecina w ciągu S6
- (Drogi i mosty)
- 11 stycznia podpisano umowę na opracowanie elementów koncepcji programowej wraz z dokumentacją związaną z rozpoznaniem podłoża gruntowego dla zachodniej obwodnicy Szczecina w ciągu drogi S6. Proces inwestycyjny ...
- Utworzone: 14 styczeń 2019
- 4. Przetarg na dokumentację dla S17 Piaski-Hrebenne
- (Drogi i mosty)
- ... ostateczny techniczny wariant realizacji inwestycji i przeprowadzić rozpoznanie podłoża gruntowego. Dla trzeciej części przetargu zadaniem wykonawcy będzie opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe ...
- Utworzone: 17 grudzień 2018
- 5. Koncepcja programowa S12 od Piask do Dorohuska
- (Prawo)
- ... ostateczny techniczny wariant realizacji inwestycji i przeprowadzić rozpoznanie podłoża gruntowego. Wykonawcy będą mieć na to 23 miesiące od podpisania umowy, a wyniki ich pracy posłużą do opracowania ...
- Utworzone: 26 listopad 2018
- 6. Koncepcje programowe dla 30 km S19
- (Drogi i mosty)
- 1 marca br. podpisano umowy na wykonanie koncepcji programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym dla dwóch odcinków drogi ekspresowej S19 o łącznej długości 33,1 km. Koncepcja dla odcinka w. Domaradz ...
- Utworzone: 02 marzec 2018
- 7. Umowa na koncepcję programową dla S19
- (Drogi i mosty)
- Przybliża się realizacja kolejnych fragmentów międzynarodowego szlaku Via Carpatia. 5 lutego podpisana została umowa na wykonanie koncepcji programowej (KP) z pełnym rozpoznaniem geologicznym odcinka drogi ...
- Utworzone: 06 luty 2018
- 8. Będzie koncepcja programowa dla S19 na Podkarpaciu
- (Drogi i mosty)
- ... mln zł, zaoferowany termin wykonania dokumentacji projektowej stadium koncepcji z pełnym rozpoznaniem geologicznym to 26 miesięcy od daty podpisania umowy. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej ...
- Utworzone: 18 styczeń 2018
- 9. Będzie koncepcja programowa dla S19
- (Drogi i mosty)
- ... programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym budowy drogi ekspresowej S19 wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi. Zadanie zostało podzielone na 4 odcinki: 1. węzeł „Babica” ...
- Utworzone: 10 lipiec 2017
- 10. Koncepcja programowa dla odcinka Via Carpatia
- (Drogi i mosty)
- ... 2017 roku. Przetarg obejmuje wykonanie Koncepcji programowej z pełnym rozpoznaniem geologicznym budowy S19 na odc. w. Babica - Barwinek wraz z infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi. ...
- Utworzone: 24 kwiecień 2017
- 11. GDDKiA chce oddać w tym roku 390 km dróg
- (Drogi i mosty)
- ... Rozpoczyna się porządkowanie terenu i rozpoznanie saperskie. Termin ukończenia prac to połowa 2019 roku. Na odcinkach od granicy z województwem lubelskim do obwodnicy Kołbieli trwa procedura uzyskiwania ...
- Utworzone: 14 marzec 2017
- 12. Koncepcja programowa dla S19 Rzeszów-Babica
- (Drogi i mosty)
- 19 stycznia br. podpisana została umowa na wykonanie koncepcji programowej wraz z pełnym rozpoznaniem geologicznym i hydrogeologicznym dla ponad 10-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S19 od węzła ...
- Utworzone: 20 styczeń 2017
- 13. Optymalizacja a technika i technologia
- (Drogi i mosty)
- ... wszystkich elementów diagnostyki nawierzchni, należy rozwiązać problem miejsc przeznaczonych na ręczny pobór opłat. Ważną sprawą jest też rzetelne rozpoznanie podłoża gruntowego przez rozpoczęciem ...
- Utworzone: 22 czerwiec 2016
- 14. Nowelizacja normy dotyczącej wpływu drgań na ludzi w budynkach jako rezultat badań objętych tematem PT.1. w POIG (II) Przygotowania do nowelizacji normy
- (Ochrona środowiska)
- ... PT1.7 jako wstępne rozpoznanie problemu Do ważnych osiągnięć uzyskanych podczas realizacji tematu PT1.7 należy zaliczyć opracowanie i zweryfikowanie metodyki pomiarowo-interpretacyjnej ...
- Utworzone: 19 wrzesień 2014
- 15. Wiercenia na osuwisku Justu
- (Archiwum1)
- U podnóża góry Just w Tęgoborzu (powiat nowosądecki) wiercony jest pierwszy otwór w ramach rozpoznania geologicznego strefy osuwiskowej w ciągu drogi krajowej nr 75. Rozpoznanie to ma odpowiedzieć na pytania, ...
- Utworzone: 01 sierpień 2012
- 16. Badania geologiczne dla Mostu Północnego – Podłoże i posadowienie (I)
- (Drogi i mosty)
- Dla potrzeb projektu i budowy Mostu Północnego w Warszawie za wystarczające przyjęto rozpoznanie przypowierzchniowej warstwy podłoża gruntowego do głębokości około 40 m pod poziom terenu. Rozpoznania dokonano ...
- Utworzone: 21 wrzesień 2010
- 17. Drogi w pomylonych pojęciach
- (Drogi i mosty)
- ... Na przykład pod wpływem wody grunt staje się pęczniejący albo rozpada się z dotychczasowych struktur do innej. To wszystko powoduje, że poprawne rozpoznanie materii gruntu wymaga bardzo dobrej znajomości ...
- Utworzone: 17 wrzesień 2010
- 18. Projektowanie i technologia przebudowy nawierzchni betonowej z zastosowaniem technologii "rubblizingu" – cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... Fot. 1. Widok zdegradowanej nawierzchni z betonu cementowego drogi krajowej nr 22 Rozpoznanie układu i grubości warstw konstrukcji dokonano na podstawie analizy wyników z georadaru, wspomaganego ...
- Utworzone: 14 grudzień 2009
- 19. Problem hałasu od robót drogowych
- (Ochrona środowiska)
- ... budów, jest szczególnie niebezpieczny dla słuchu. Stąd też rozpoznanie tego tematu jest bardzo wskazane. Wyniki badań i ich analiza Pomiary poziomu hałasu od przykładowych robót drogowych przeprowadzono ...
- Utworzone: 16 listopad 2009
- 20. Osuwiska zagrożeniem dla infrastruktury - cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... na względnie stabilnym stoku, ale na skutek retrogresji skarpy głównej osuwiska (progu osuwisk) znajdzie się w strefie niestabilności. Dlatego bardzo ważne jest dobre rozpoznanie osuwisk, precyzyjne ...
- Utworzone: 26 sierpień 2009
- 21. Osuwiska zagrożeniem dla infrastruktury - cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... zniszczenia infrastruktury, zwłaszcza drogowej, są spektakularne. Właściwe rozpoznanie osuwisk i sporządzenie ich wiarygodnych map jest niezbędnym krokiem w ograniczaniu tego zagrożenia. Powierzchniowe ...
- Utworzone: 25 sierpień 2009
- 22. Zagrożenia dróg Małopolski osuwiskami – cz. II
- (Drogi i mosty)
- Rozpoznanie osuwisk powinno być przeprowadzane sukcesywnie na wszystkich etapach prac projektowych. W każdym etapie zakres prac geologicznych byłby szerszy i miałby za cel uszczegółowienie rozpoznania ...
- Utworzone: 12 sierpień 2009
- 23. Zagrożenia dróg Małopolski osuwiskami – cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... Po zastabilizowaniu pewnej partii osuwisk pojawiają się nowe, w innych miejscach. Rolą służb geologicznych jest nie tylko rozpoznanie podłoża w obrębie osuwisk, ale również monitoring niestabilnych miejsc ...
- Utworzone: 11 sierpień 2009