- 1. Walory widokowe dróg (I) Problem estetyki przestrzeni
- (Drogi i mosty)
- ... z powyższym można stwierdzić, że estetyka współdecyduje o randze waloru turystycznego, a szerzej o atrakcyjności turystycznej danego miejsca. Z kolei atrakcyjność turystyczna wpływa na wielkość ruchu turystycznego ...
- Utworzone: 17 październik 2011
- 2. Modelowanie ruchu wzbudzonego w miastach cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... wyłączenia skrętu w lewo dla samochodów jadących z kierunku ul. Kapelanka do centrum miasta oraz znaczne utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji zbiorowej w tym obszarze. Powstałe utrudnienia w ruchu ...
- Utworzone: 06 wrzesień 2011
- 3. Modelowanie ruchu wzbudzonego w miastach cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... czy hal produkcyjnych jest znaczącym generatorem ruchu, mającym bardzo silny wpływ na zmiany zarówno w funkcjonowaniu układu ulicznego jak i systemu komunikacji zbiorowej. Bardzo często istniejący układ ...
- Utworzone: 05 wrzesień 2011
- 4. Modelowanie ruchu tłumionego w ujęciu symulacyjnym cz. III
- (Inżynieria ruchu)
- ... popyt zredukowany. Na podstawie przeprowadzonych obliczeń można dostrzec wpływ wielkości ruchu tłumionego na wysokość kosztów wewnętrznych i brak uwzględnienia ruchu tłumionego może wpłynąć na zafałszowanie ...
- Utworzone: 30 czerwiec 2011
- 5. Modelowanie ruchu tłumionego w ujęciu symulacyjnym cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- Głównym celem badań było wyznaczenie zmian w obciążeniu sieci ulic w wyniku wprowadzonych ograniczeń w ruchu, z uwzględnieniem podróży odrzucanych z powodu trudnych warunków ruchu. Istotą procedury jest ...
- Utworzone: 29 czerwiec 2011
- 6. Modelowanie ruchu tłumionego w ujęciu symulacyjnym cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- Rozwój infrastruktury komunikacyjnej stanowi nierozłączny element rozwoju miast. Jest on podyktowany przede wszystkim koniecznością poprawy trudnych warunków ruchu w obszarach zurbanizowanych. Pojawienie ...
- Utworzone: 28 czerwiec 2011