- 1. RIST waży, liczy i steruje
- (Inżynieria ruchu)
- ... autobusów i skrócenie czasu przejazdu. Po trzecie, udaje się efektywniej wykorzystywać tabor autobusowy: optymalnie układać linie, rozkłady jazdy. Dzięki automatycznym licznikom wiadomo kiedy ...
- Utworzone: 31 styczeń 2017
- 2. III Kongres Rozwoju Ruchu Rowerowego: wyzwania polityki rowerowej (część 2)
- (Drogi i mosty)
- ... podstawową siatkę dróg rowerowych, utworzoną w układzie równoleżnikowym i południkowym – podkreśla Jacek Krupa, członek Zarządu Województwa Małopolskiego. To ma być swego rodzaju „autostradowy” szkielet ...
- Utworzone: 30 wrzesień 2014
- 3. Metodyczne podejście do uspokajania ruchu (II) Strefowanie prędkości i środki uspokojenia ruchu
- (Inżynieria ruchu)
- Celem strefowania prędkości jest zapewnienie zgodności pomiędzy funkcją, parametrami technicznymi i przeznaczeniem drogi a obowiązującą na niej maksymalną prędkością jazdy. W funkcjonalnym układzie sieci ...
- Utworzone: 29 lipiec 2013
- 4. Metodyczne podejście do uspokajania ruchu (I) Funkcjonalna hierarchizacja sieci drogowo-ulicznej i zarządzanie dostępnością
- (Inżynieria ruchu)
- ... o sposobie wykorzystania drogi. Jeżeli rozwiązanie techniczne tej drogi lub ulicy będzie zharmonizowane z jej funkcją, droga powinna być bezpieczna. Funkcja drogi zależy od jej znaczenia w układzie komunikacyjnym ...
- Utworzone: 26 lipiec 2013
- 5. System zarządzania ruchem – cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... odpowiadają tangensom nachylenia siecznych przechodzących przez początek układu współrzędnych i punkt na krzywej q(k), względem osi koncentracji ruchu. Funkcja q(k) jest silnie nieliniowa (zbliżona, do ...
- Utworzone: 03 wrzesień 2009