- 1. Modelowanie ruchu wzbudzonego w miastach cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... nie przeliczają czasu podróży na koszt. Jest to ważne spostrzeżenie. Temat ten będzie w przyszłości badany w celu doskonalenia modelowania podziału zadań przewozowych, bazującego na ilorazie kosztów uogólnionych ...
- Utworzone: 06 wrzesień 2011
- 2. Modelowanie ruchu wzbudzonego w miastach cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... wyznaczenia ruchu wzbudzonego podstawowym parametrem jest określenie stopnia redukcji kosztów związanych z czasem podróży (np. uogólniony koszt podróży). Jednakże należy pamiętać, że wyznaczona wielkość ...
- Utworzone: 05 wrzesień 2011
- 3. Podział zadań przewozowych (II) Zastosowanie wnioskowania rozmytego
- (Inżynieria ruchu)
- ... środków transportu w proponowanym podejściu, będzie wartość kosztu uogólnionego podróży. Koszt uogólniony jest narzędziem często wykorzystywanym w planowaniu układów komunikacyjnych, w badaniu względnej ...
- Utworzone: 11 sierpień 2011
- 4. Podział zadań przewozowych (I) Przegląd modeli
- (Inżynieria ruchu)
- ... ponadto wykorzystanie wnioskowania rozmytego do modelowania udziału komunikacji indywidualnej i zbiorowej w podróżach bazującego na ilorazie kosztów uogólnionych podróży. Modele podziału zadań przewozowych ...
- Utworzone: 10 sierpień 2011