- 1. Łódź: nowe buspasy
- (Drogi i mosty)
- ... przemieszczania się w mieście w sposób zgodny z zasadami zrównoważonej mobilności i rozwoju. Działanie to może wymagać zmian w organizacji ruchu miejskiego, poprzez uprzywilejowanie transportu publicznego ...
- Utworzone: 09 październik 2020
- 2. Konsultacje Warszawskiej Polityki Mobilności
- (Mobilność)
- ... od tonażu. Edukacja i promocja Działania związane oddziaływaniem finansowym, promocją i edukacją, m.in. uprzywilejowanie w SPPN pojazdów niskoemisyjnych; kontrola poprawności parkowania oraz wnoszenia ...
- Utworzone: 09 wrzesień 2016
- 3. Warszawska Polityka Mobilności
- (Mobilność)
- ... wewnątrz Obwodnicy Śródmiejskiej. Edukacja i promocja Wprowadzanie w życie WPM zakłada także działania „miękkie” związane oddziaływaniem finansowym, promocją i edukacją: uprzywilejowanie ...
- Utworzone: 17 czerwiec 2016
- 4. Priorytety krakowskiej komunikacji zbiorowej
- (Inżynieria ruchu)
- ... jednokierunkowe z dopuszczeniem do ruchu autobusów „pod prąd”, specjalne sygnalizacje umożliwiające włączenie się do ruchu z przystanku (śluzy), uprzywilejowanie w programach sygnalizacji świetlnej. ...
- Utworzone: 10 marzec 2014
- 5. Dylematy uprzywilejowania transportu zbiorowego w centrum miasta cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... podzielenia zielonego sygnału dla pieszych na dwa cykle (z przechodzeniem przejścia w dwóch etapach). Z drugiej strony polityka transportowa miasta zakłada przecież uprzywilejowanie ruchu pieszego, co ...
- Utworzone: 22 maj 2013
- 6. Dylematy uprzywilejowania transportu zbiorowego w centrum miasta cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... problemy zwierają się w zasadniczym pytaniu: co oznacza i z czym wiąże się uprzywilejowanie transportu zbiorowego w centrum miasta? Celem wykonanej pracy badawczej było zaproponowanie sposobu uprzywilejowania ...
- Utworzone: 21 maj 2013
- 7. Analiza przyczyn niepełnej efektywności funkcjonalnej pasów autobusowych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... same korzyści. Co prawda, uprzywilejowanie jednej grupy pojazdów wiąże się na ogół z pogorszeniem warunków ruchu pozostałych użytkowników, jednak niemal w każdym przypadku osób zyskujących na wprowadzeniu ...
- Utworzone: 23 październik 2012
- 8. Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej w ZSZR cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... ruchu (redukcja czasu traconego); uprzywilejowanie w ruchu pojazdów transportu publicznego, prowadzące do wzrostu średniej prędkości i w efekcie do redukcji czasu podróży; szybkie reagowanie na zdarzenia ...
- Utworzone: 07 wrzesień 2011
- 9. Buspasy – taniej, szybciej, bezpieczniej
- (Inżynieria ruchu)
- ... „Jedź właściwym pasem” ma podkreślać korzyści, jakie przynosi uprzywilejowanie transportu publicznego oraz zalety buspasów. (na podstawie materiałów Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie) Ilona Halucha ...
- Utworzone: 30 kwiecień 2010
- 10. Strategia transportowa Warszawy
- (Inżynieria ruchu)
- ... którego trasa jest sukcesywnie wydłużana i wzbogacana o kolejne przystanki. Transportowy priorytet Uprzywilejowanie transportu zbiorowego dotyczy głównie komunikacji tramwajowej i autobusowej. Ułatwienia ...
- Utworzone: 07 kwiecień 2010