- 1. Polityka parkingowa stymulatorem przemian w transportowym funkcjonowaniu miast cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... się przed różnymi rodzajami transportu publicznego. Ekologia i ekonomia w miejskim transporcie Rozwiązania służące ograniczeniu wykorzystania samochodów służą zatem oszczędzaniu naturalnych zasobów ...
- Utworzone: 04 grudzień 2012
- 2. Miejskie tereny zieleni cz. III
- (Ochrona środowiska)
- ... popularne w miastach Stanów Zjednoczonych. Może dlatego, że ekonomia zawsze rządziła w USA, a może też dlatego, że tego rodzaju badania z ekonomii ekologicznej właśnie tam zostały zapoczątkowane. Na przykład ...
- Utworzone: 02 sierpień 2012
- 3. Miejskie tereny zieleni cz. II
- (Ochrona środowiska)
- ... Zagadnienia ekosystemów dalej były upowszechniane przez szereg innych dokumentów międzynarodowych i krajowych. Dużym działaniem był na przykład projekt „Ekonomia ekosystemów i bioróżnorodności” (projekt ...
- Utworzone: 01 sierpień 2012
- 4. Miejskie tereny zieleni cz. I
- (Ochrona środowiska)
- Uniwersytet Łódzki i Fundacja Sendzimira przeprowadziły w Łodzi badanie ankietowe diagnozujące bariery administracyjne i społeczne w utrzymaniu drzew w miastach. Z uzyskanych 103 pełnych odpowiedzi, udzielonych ...
- Utworzone: 31 lipiec 2012
- 5. Koszty społeczne wstrzymania lub zaniechania budowy obwodnic cz. I
- (Ochrona środowiska)
- ... rozwija się ekonomia środowiska i zasobów naturalnych. Ocenę przedsięwzięć gospodarczych, społecznych lub środowiskowych przeprowadza się obecnie biorąc pod uwagę trzy aspekty: ocenę skutków gospodarczych, ...
- Utworzone: 14 listopad 2011