- 1. O wymaganiach dotyczących stateczności zboczy i skarp cz. III
- (Prawo)
- ... roads safety factor for slopes shall be not less than 1,5, using design (factored) values of forces and geotechnical parameters. In the paper a review of current Polish and joreign standards has been given. ...
- Utworzone: 06 wrzesień 2010
- 2. O wymaganiach dotyczących stateczności zboczy i skarp cz. II
- (Prawo)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 (Dz.U. 43 poz. 430), w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, definiuje pojęcie ...
- Utworzone: 03 wrzesień 2010
- 3. O wymaganiach dotyczących stateczności zboczy i skarp cz. I
- (Prawo)
- Osuwiska są częstym problemem budowy i utrzymania szlaków komunikacyjnych. Najprościej można uniknąć kłopotów omijając potencjalne czy czynne już osuwisko [3, 14, 18]. Niekiedy jest to trudne. Wówczas ...
- Utworzone: 02 wrzesień 2010
- 4. Gwoździowanie skarp w połączeniu z oblicowaniem elastycznym cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... natural slopes adjacent to a structure, even within newly constructed artificial slopes of road deep cut. This paper shows idea, possibilities and advantages of soil nailing technique combined with flexible ...
- Utworzone: 26 marzec 2010
- 5. Doświadczenia z likwidacji osuwisk – cz. IV
- (Drogi i mosty)
- ... applied for the same landslides threats on the road. The methods for counting the slopes stability used in the past have been also shown. Zusammenfassung Eigene Erfahrungen bezüglich der Beseitigung ...
- Utworzone: 07 grudzień 2009