- 1. "Zagospodarowanie ubocznych produktów spalania" - relacja
- (Drogi i mosty)
- ... łu stałego i ciekłego lepiszcza w większe skupiska, zwane granulami. Proces prowadzony ze spoiwami pozwala na uzyskanie trwałych struktur. Granulaty odznaczają się kulistym kształtem ziaren, wytrzymałoś ...
- Utworzone: 19 czerwiec 2017
- 2. Produkty na bazie popiołów wysokowapiennych w budownictwie komunikacyjnym (III)
- (Drogi i mosty)
- ... dodanie wody – do wilgotności optymalnej, rozłożenie spoiwa – w ilości zgodnej z receptą roboczą, wymieszanie wszystkich składników na projektowaną głębokość. Mieszarki powinny zapewniać prawidłowe ...
- Utworzone: 16 listopad 2010
- 3. Produkty na bazie popiołów wysokowapiennych w budownictwie komunikacyjnym (II)
- (Drogi i mosty)
- ... naturalnej gruntu, wstępnym doborze ilości spoiwa, określeniu wilgotności optymalnej mieszanki gruntu i spoiwa, określeniu właściwości gruntu stabilizowanego spoiwem, porównaniu wyników badań z założeniami ...
- Utworzone: 15 listopad 2010
- 4. Produkty na bazie popiołów wysokowapiennych w budownictwie komunikacyjnym (I)
- (Drogi i mosty)
- ... mogły być użyte do budowy nasypów bądź stanowiły podłoże nasypu czy nawierzchni. Prace nad zastosowaniem popiołów lotnych jako samodzielnego spoiwa drogowego prowadził profesor Jan Pachowski już w latach ...
- Utworzone: 12 listopad 2010
- 5. Zastosowanie UPS w drogownictwie
- (Drogi i mosty)
- ... drogi jest minimalna w porównaniu z wynikami badań laboratoryjnych. Spoiwa hydrauliczne Spoiwa hydrauliczne stanowią realną, ekonomicznie i jakościowo uzasadnioną alternatywę dla stabilizacji cementem, ...
- Utworzone: 18 grudzień 2009
- 6. Problem hałasu od robót drogowych
- (Ochrona środowiska)
- ... Do szczególnie hałaśliwych robót należy zaliczyć także: frezowanie nawierzchni, wykonywanie stabilizacji gruntu spoiwami hydraulicznymi oraz układanie warstw nawierzchni (w szczególności ich zagęszczanie). ...
- Utworzone: 16 listopad 2009