Szanowni Państwo.

Jak co roku w tym czasie składamy sobie życzenia – życzenia pomyślności, lepszego roku, zdrowia... Tego wszystkiego Państwu życzymy.

Czasami Nowy Rok jest też okazją do zmian. I tak też się dzieje u nas w Portalu. Zmienia się internet, techniki informatyczne, metody i sposoby komunikacji. To wszystko powoduje, że postanowiliśmy zmienić nasz Portal zarówno technicznie, jak i merytorycznie. Praktycznie jest to już czwarta wersja Portalu z nowym logo – nowoczesna, kolorowa, z nowymi funkcjonalnościami, połączona z mediami społecznościowymi i nowym sklepem. Chcielibyśmy, aby była to wersja przełomowa nie tylko technicznie, ale przede wszystkim taka, która połączy specjalistów branży drogowej z użytkownikami dróg.

 

Oczywiście tak duża zmiana pociągnie za sobą jak zwykle różnego rodzaju błędy, które zawsze wpisane są w duże projekty – wiem jednak, że spotkamy się z Państwa życzliwością i wyrozumiałością. Dlatego rozpoczynamy działanie nowego Portalu w wersji testowej. Na uroczyste otwarcie nowego Portalu przyjdzie jeszcze czas. Ważniejsze jest chyba to, że działamy już 10 lat, a z Zespołu działającego przy firmie projektowej wyrosła niezależna firma.

Ktoś kiedyś zapytał mnie, po co to robicie i co jest waszym celem? Najłatwiej było do tej pory odpowiedzieć na takie pytania naszym portalowym hasłem: zamiast krytyki dobre praktyki. Dziś nie jest to już tak prosta i oczywista odpowiedź. Pojawiają się nowe wyzwania i potrzeby. Dlatego nowe logo Portalu pokazuje dwa połączone ze sobą elementy. Dziś łatwiej będzie odpowiedzieć, że: łączy nas edroga.

Redaktor Naczelny

dr inż.Janusz Bohatkiewicz

Portal Edroga.pl

Komentarze  
adam zakopane
0 #1 adam zakopane 2014-12-31 13:02
Powodzenia! :-)
Cytować | Zgłoś administratorowi
Dodaj komentarz
Komentarze do artykułów może dodać każdy użytkownik Internetu. Administrator portalu nie opublikuje jednak komentarzy łamiących prawo oraz niemerytorycznych, tj. nieodnoszących się bezpośrednio do treści zawartych w artykule. Nie będą również publikowane komentarze godzące w dobre imię osób czy podmiotów, rasistowskie, wyznaniowe czy uwłaczające grupom etnicznym, oraz zawierają treści nieetyczne albo niemoralne, pornograficzne oraz wulgarne. Z komentarzy zostaną usunięte: reklamy towarów, usług, komercyjnych serwisów internetowych, a także linki do stron konkurencyjnych.