Dziękuję za pomoc.
Czyli z tym terenem zabudowanym i dodatkowym ograniczeniem to plotka.
A jeśli chodzi o wątpliwość o której Pan wspomniał:
Wykaz wykazem, ale znak zakazu wprowadza ew. dodatkowe ograniczenia. Jeśli liczyć 80kN na oś to
każdy pojazd towarowy w inny sposób może się do tego stosować. Np. standardowy TIR - 3 osie, 80kN na każdą oś, czyli 24 Ton tonażu dop. Z kolei ciężarówka 2 osie - już tylko 16T.
Znak zakazu wprowadza jednakowo dla wszystkich konkretne ograniczenie niezaleznie od liczby osi.
pojazdy nie są tak budowane ze kazda oś tak jak podajesz ma taki sam nacisk. osie skrętne nie moga mieć takich nacisków bo mechanizm skretny kół nie wytrzymałby siły potrzebnej do skrętu tak obciązonej osi
poza tym chodzi o nacisk osi pojedynczej a więc oddalonej od innych osi o ponad 2m nawet pojazdy 3,4 osiowe typu tatry, stary załadowane mogą przekroczyć 80kN nawet i 100kN z racji swojej budowy konstrukcyjnej "tiry" 4,5 osiowe załadowane mają przeważnie jedną oś napędową ponad 100kN w granicach 115kN
jak widać w warunkach polskich bajzel powoduje ze egzekwowanie zakazu jest prawie niemozliwe gminy wydają warunki zabudowy dla zakładów produkcyjnych do których mają dojeżdżać popularne tiry 5 osiowe które mają 115kN os a drogi dojazdowe do takich zakładów mają dopuszczalne naciski na oś poniżej 80kN tak więc standardowo przestrzeganie przepisów przez urzedników to fikcja