- 51. Dwa kółka, pieszy i górka
- (Komentarze)
- ... rowerową, raczej trudno uznać to nowe rozwiązanie jako zbyt niebezpiecznie" - a dlaczego? Może, jeśli nie ma miejsca na wygodny chodnik, uzasadnione jest pozostawienie wspólnej przestrzeni? Ze zdjęć ni ...
- Utworzone: 02 lipiec 2013
- 52. Infrastruktura drogowa w miastach a kształtowanie zrównoważonej struktury urbanistycznej cz. II
- (Komentarze)
- ... - w lasach lub parkach. Na dodatek przymykanie oka na niedudolność Policji lub Straży Miejskiej - a mam na myśli zwiększanie przestrzeni parkingowej poprzez " nie zauważenie" parkowania na trawnikach, ...
- Utworzone: 20 marzec 2012
- 53. Infrastruktura drogowa w miastach a kształtowanie zrównoważonej struktury urbanistycznej cz. II
- (Komentarze)
- Szanowny Panie Znajduję Pana artykuł jako ważny głos dotyczący przestrzeni publicznej. Jako mieszkanka Gliwic zwracam się z pytaniem jaka jest Pana opinia na temat planowanej inwestycji Drogowa Trasa Średnicowa ...
- Utworzone: 20 marzec 2012
- 54. Infrastruktura drogowa w miastach a kształtowanie zrównoważonej struktury urbanistycznej cz. II
- (Komentarze)
- Szanowny Panie Znajduję Pana artykuł jako ważny głos dotyczący przestrzeni publicznej. Jako mieszkanka Gliwic zwracam się z pytaniem jaka jest Pana opinia na temat planowanej inwestycji Drogowa Trasa Średnicowa ...
- Utworzone: 20 marzec 2012
- 55. Podwójna kara za parkowanie
- (Komentarze)
- ... ciągi parkingowe musi stosować się do zasad określonych w prawie o ruchu drogowym - czyli zachować odległości min. 10 m wolnej przestrzeni od każdego przejścia dla pieszych czy skrzyżowania. Już obecnie ...
- Utworzone: 23 marzec 2012
- 56. Czy kierowcy w Polsce jeżdżą zgodnie z ograniczeniami prędkości?
- (Komentarze)
- ... tam gdzie ich nie powinno absolutnie być. Brak odpowiedzialności zarządzających ruchem jest szkodliwy dla wszystkich. Zresztą powyższy artykuł to tylko potwierdza. Ograniczenia w miastach na dwuprzestrzennyc ...
- Utworzone: 01 luty 2014