- 1. Badania hałaśliwości opon samochodowych (I) Źródła hałasu w pojazdach samochodowych
- (Ochrona środowiska)
- ... Bardziej skuteczne jest zwalczanie źródeł hałasu. Plany i strategie europejskie zakładają produkcję niskoemisyjnych pojazdów. Dlatego tak istotna jest identyfikacja źródeł emisji oraz opracowanie systemów ...
- Utworzone: 24 styczeń 2012
- 2. Funkcjonalność przekazów wizualnych w środowisku drogi cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... gdzie w wyniku unifikacji identyfikacja istotnych znaków byłaby ułatwiona w sposób oczywisty, natomiast mniej ważne elementy oznakowania z powodzeniem mogłyby podlegać krajowym „regionalizmom”. Takie uporządkowanie ...
- Utworzone: 20 październik 2011
- 3. Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej w ZSZR cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... tranzytowego od źródłowo-docelowego i dobranie odpowiednich proporcji dla algorytmów sterowania. (7) Identyfikacja ciągów i przedstawione niżej przyporządkowanie odpowiednich działań będzie znacznie bardziej ...
- Utworzone: 08 wrzesień 2011
- 4. Odcinkowa kontrola prędkości na osiedlowych ulicach
- (Inżynieria ruchu)
- Systemy odcinkowych pomiarów prędkości z reguły mają zastosowanie na autostradach i drogach ekspresowych. Przykład brytyjskiego miasta Poole pokazuje, że sprawdzają się również w warunkach miejskich. Tam, ...
- Utworzone: 14 lipiec 2011
- 5. Możliwości i wykorzystanie ARTR
- (Inżynieria ruchu)
- ... bram/szlabanów dla autoryzowanych pojazdów, naliczanie i kontrola opłat, czasu przebywania i postoju, kontrola i rejestracja pojazdu, poszukiwanie skradzionych pojazdów, identyfikacja i lokalizacja ...
- Utworzone: 07 luty 2011
- 6. Zdarzenia drogowe z udziałem rowerzystów 2006–2008 (studium) cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... identyfikacja problemów kluczowych dla bezpieczeństwa ruchu rowerowego. Uzyskane ogólnopolskie dane i wskaźniki mogą służyć jako punkt odniesienia dla regionalnych lub lokalnych analiz bezpieczeństwa ruchu ...
- Utworzone: 28 wrzesień 2010
- 7. Inspekcja bezpieczeństwa ruchu drogowego cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... wypadków. Celem jest identyfikacja mankamentów brd mogących potencjalnie wpływać na powstawanie zdarzeń drogowych. Podobnie, jak audyt brd dotyczący dokumentacji projektowej, inspekcje dróg powinny brać ...
- Utworzone: 13 sierpień 2010
- 8. Identyfikacja miejsc niebezpecznych ze względu na zły stan nawierzchni cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wyniki prac udowodniły, iż identyfikacja może być przeprowadzona efektywnie i przy stosunkowo niskich nakładach, szczególnie przy uwzględnieniu uzyskanych efektów. ...
- Utworzone: 22 grudzień 2009
- 9. Identyfikacja miejsc niebezpiecznych ze względu na zły stan nawierzchni cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... że uzyskiwane dane mogą być wykorzystywane dla całego szeregu innych zastosowań (tablica 1). Jednym z takich zastosowań jest problematyka bezpieczeństwa ruchu. Identyfikacja stanu nawierzchni, zgodnie ...
- Utworzone: 21 grudzień 2009
- 10. Przejście dla pieszych – bezpieczne miejsce? cz. III
- (Inżynieria ruchu)
- ... skorzystają kierowcy w starszym wieku, których potrzeby w zakresie zwiększonej luminancji i lepszego kontrastu barwnego są relatywnie większe niż w przypadku kierowców młodszych. Identyfikacja treści ...
- Utworzone: 14 wrzesień 2009