- 1. Wyzwania w kształceniu studentów drogownictwa
- (Drogi i mosty)
- ... czy kształcić wąsko, szeroko czy interdyscyplinarnie? Czy powinni to być raczej innowatorzy czy badacze, naukowcy czy praktycy? Jak powinien być kształcony inżynier? Poprzez słowo, rysunek, a przede ...
- Utworzone: 26 kwiecień 2019
- 2. Budownictwo to nauka i sztuka
- (Ochrona środowiska)
- ... lądowym oddzielną dyscypliną naukową, czy specjalnością zawodową. Do udziału w niej zostali zaproszeni prof. dr hab. inż. Wojciech Radomski, wiceprzewodniczący Sejmowej Komisji Infrastruktury Stanisław ...
- Utworzone: 27 maj 2016
- 3. Reformowane szkolnictwo wyższe cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... z gospodarką, może akurat nie będą miały kłopotów w formowaniu zespołów, nawet takich o charakterze interdyscyplinarnym czy wielodyscyplinarnym, które będą starć się o projekty finansowane z funduszy unijnych ...
- Utworzone: 15 czerwiec 2011