- 1. Warszawa na szczycie klimatycznym C40
- (Ochrona środowiska)
- ... w ciągu dwóch lat, poziomów bazowych i ambitnych celów redukcyjnych obejmujących zanieczyszczenia powietrza, które spełniają lub przekraczają normy krajowe tak, aby cele prowadziły do osiągnięcia wytycznych ...
- Utworzone: 14 październik 2019
- 2. Transport drogowy musi się zmienić
- (Ochrona środowiska)
- ... Zjednoczonego Królestwa obowiązuje Strefa Niskiej Emisji (Low Emission Zone), która obejmuje ciężarówki i autobusy niespełniające normy emisji spalin Euro 4. Od połowy października 2020 r. kierowcy pojazdów ...
- Utworzone: 09 wrzesień 2019
- 3. Nawet 130 mld za emisje z transportu w Polsce
- (Ochrona środowiska)
- ... na 2030 r. normy emisji CO2 dla pojazdów nie zostaną wdrożone, Polsce zabraknie 47,2 mln ton CO2 redukcji emisji do celu na rok 2030. Oznaczałoby to wydatek 130 mld zł na zakup uprawnień do emisji. Nawet ...
- Utworzone: 05 marzec 2019
- 4. Normy CO2 dla ciężarówek ustalone
- (Ochrona środowiska)
- ... o 30% mniej CO2, co zapewni zmniejszenie wydatków na paliwo o niemal 60 tys. euro w czasie pięciu lat. Cel redukcji emisji wyznaczony na rok 2030 zostanie poddany przeglądowi w 2022 roku. - Nowe normy ...
- Utworzone: 20 luty 2019
- 5. Normy CO2 dla ciężarówek
- (Ochrona środowiska)
- ... gdy Stany Zjednoczone, Japonia, Chiny i Kanada wprowadziły normy emisji CO2, to w ciągu ostatnich 20 lat efektywność paliwowa samochodów ciężarowych w Europie niewiele się zmieniła. Wszyscy unijni producenci ...
- Utworzone: 01 luty 2019
- 6. Redukcja emisji w Polsce jest konieczna
- (Ochrona środowiska)
- ... dotyczące pojazdów, elektryfikacja i działania na poziomie krajowym. Opis scenariuszy: Scenariusz bazowy: jeśli Polska nie podejmie żadnych działań, a proponowane na 2030 r. normy emisji CO2 dla pojazdów ...
- Utworzone: 03 styczeń 2019
- 7. PE: wyższe standardy dla emisji CO2
- (Ochrona środowiska)
- ... diesla). Natomiast producenci przekraczający ten pułap mieliby do zrealizowania mniej rygorystyczne normy redukcji CO2. - Posłowie PE odegrali kluczową rolę w dążeniu do unijnych celów związanych z klimatem ...
- Utworzone: 16 listopad 2018
- 8. Chiny potęgą na rynku pojazdów elektrycznych
- (Mobilność)
- ... ić zaległości. Parlament Europejski i rządy UE mogą to zrobić, ustalając wiążący cel obniżenia emisji CO2 o 20%, w odniesieniu dla normy do 2025 r., w połączeniu z docelowym poziomem sprzedaży pojazdów elektryczny ...
- Utworzone: 27 czerwiec 2018
- 9. Normy zużycia paliwa dla ciężarówek
- (Ochrona środowiska)
- ... do samochodów osobowych i dostawczych, nie są w Europie objęte normami emisji CO2. Podczas gdy USA, Japonia, Chiny i Kanada wprowadziły odpowiednie normy, ilość spalanego paliwa ciężarówek ...
- Utworzone: 16 wrzesień 2016
- 10. Czy europejskie samochody redukują emisję dwutlenku węgla?
- (Drogi i mosty)
- T&E (Transport and Environment) opublikował raport podsumowujący redukcję emisji CO2 i zużycie paliw przez nowe samochody w 2012 roku. Dokument jest już siódmym raportem z cyklu tych analiz. W ...
- Utworzone: 01 luty 2013
- 11. Materiały na bazie UPS są bezpieczne i pożyteczne
- (Drogi i mosty)
- ... pustek poeksploatacyjnych oraz niwelacji i rekultywacji terenu. Normy jakie stosowane są do ubocznych produktów spalania w tej chwili są aktualizowane. W tym przypadku stosuje się normę cementową oraz ...
- Utworzone: 28 czerwiec 2012