- 1. Dynamiczne modele podróży cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... analizowanych interwałach czasowych. Przyjęto, że średnia wartość błędów wynosi 0 a błędy równań przejścia i równań pomiarów nie są ze sobą skorelowane. Kalibracja modelu DynaMIT wymaga oszacowania następujących ...
- Utworzone: 21 luty 2012
- 2. Kalibracja więźby ruchu w oparciu o pomiary przekrojowe cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... najbliżej pożądanej wartości pomiarowej. Przykład zastosowania procedury kalibracji więźby ruchu Kalibracja więźby ruchu wymaga dostępu do dużej bazy danych pomiarowych. Pomimo, że jak wykazano w niniejszym ...
- Utworzone: 03 luty 2012
- 3. Kalibracja więźby ruchu w oparciu o pomiary przekrojowe cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- Jednym ze sposobów wspomagających problem aktualizacji modelu jest wykorzystanie dostępnej bazy pomiarów przekrojowych do szacowania zmian w więźbie ruchu bez konieczności prowadzenia szczegółowych badań ...
- Utworzone: 02 luty 2012
- 4. Kalibracja i weryfikacja wyników KBR narzędziami symulacyjnymi cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... Kalibracja modelu podziału zadań przewozowych polega na dopasowaniu parametrów krzywej logitowej do danych dotyczących czasu trwania podróży, motywacji oraz sposobu realizacji podróży (w najczęściej stosowanych ...
- Utworzone: 21 lipiec 2011
- 5. Kalibracja i weryfikacja wyników KBR narzędziami symulacyjnymi cz. I
- (Drogi i mosty)
- Wyniki Kompleksowych Badań Ruchu (KBR) stanowią podstawę do budowy modeli symulacyjnych miast. Model symulacyjny stanowi istotne narzędzie w kształtowaniu polityki transportowej miasta i w coraz większej ...
- Utworzone: 20 lipiec 2011
- 6. Modelowanie ruchu tłumionego w ujęciu symulacyjnym cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... wyznaczenie liczby odrzuconych podróży na podstawie badań ankietowych, a następnie określenie ich wpływu na pracę przewozową w modelu symulacyjnym dla Krakowa. Kalibracja modelu symulacyjnego dla ruchu ...
- Utworzone: 29 czerwiec 2011