- 1. Wizja „0” w krajowych i europejskich normatywach – zagrożenia w infrastrukturze (III)
- (Inżynieria ruchu)
- ... podatne czy klasycznie sztywne. Pomimo tego jednak jako nowe słupy oświetleniowe powinno się stosować tylko i wyłącznie słupy spełniające normę EN 12767. Istniejące słupy należy systematycznie wymieniać ...
- Utworzone: 23 październik 2009
- 2. Bezpieczne otoczenie dróg
- (Inżynieria ruchu)
- ... poduszki zderzeniowe osłonowe, poduszki zderzeniowe barierowe, urządzenia ochrony motocyklistów) oraz podatne konstrukcje wsporcze. Systemy powstrzymujące oraz podatne konstrukcje wsporcze powinny być ...
- Utworzone: 09 grudzień 2008
- 3. Pasywne bezpieczeństwo
- (Inżynieria ruchu)
- ... były bezpieczniejsze. Ale metod jest więcej. Na przykład – im dłuższa bariera tym lepiej, bo jest wówczas mniej sztywna. - W Norwegii i Szwecji stosuje się bariery linowe – bardzo podatne konstrukcje ...
- Utworzone: 09 wrzesień 2008