- 1. Wpływ uspokojenia ruchu na klimat akustyczny w otoczeniu ulic cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... kierunku. Dodatkowo poprawiają bezpieczeństwo i komfort poruszania się pieszych, ponieważ powierzchnia wyniesiona tarczy skrzyżowania zrównana jest z poziomem chodników, a bezpośrednio przed przejściem ...
- Utworzone: 28 październik 2014
- 2. Miasteczko Holenderskie w Puławach – doświadczenia w uspokojeniu ruchu po latach cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... się pieszych, ponieważ powierzchnia wyniesiona tarczy skrzyżowania zrównana jest z poziomem chodników, a bezpośrednio przed przejściem dla pieszych znajduje się najazd spowalniający pojazdy. Na niektórych ...
- Utworzone: 28 maj 2014
- 3. Miasteczko Holenderskie: Przykłady i cechy rozwiązań uspokojenia ruchu cz. II
- (Inżynieria ruchu)
- ... jest rozsunięcie najazdów (ramp) i uzupełnienie przestrzeni między nimi wyniesioną wstawką, na której zlokalizowano przejście dla pieszych. Fot. 6. Powierzchnia wyniesiona (próg) z najazdem ...
- Utworzone: 31 lipiec 2013
- 4. Miasteczko Holenderskie: Przykłady i cechy rozwiązań uspokojenia ruchu cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... powierzchnie skrzyżowań, wprowadzone na najważniejszych skrzyżowaniach na odcinku drogi wojewódzkiej, w pięciu lokalizacjach. Fot. 2. Wyniesiona powierzchnia skrzyżowania w ciągu drogi ...
- Utworzone: 30 lipiec 2013
- 5. Uwarunkowania prawne dla stosowania fizycznych środków uspokojenia ruchu
- (Inżynieria ruchu)
- ... z nich. Na „dzień dzisiejszy” równie skutecznym i „bezpieczniejszym w odbiorze” jest rozwiązanie z wyniesioną powierzchnią typu „poduszka” – kwadratową, bądź prostokątną, w odróżnieniu od okrągłej „pinezki”. ...
- Utworzone: 19 czerwiec 2013
- 6. Mini ronda – głos w dyskusji o ich oznakowaniu i stosowaniu
- (Komentarze)
- ... ie dodatkowo przerywane wokół bruku przejezdnej wyspy lub pierścienia). Ad 4. Wyniesiona przejezdna wyspa środkowa oraz przejezdny pierścień są powierzchniami wyłączonymi z ruchu. Są przejezdne TYLKO ...
- Utworzone: 11 marzec 2016