cover photo szofer fb postJuż ponad 53 000 zł zostało zebrane w ramach akcji #TSLdzieciom, która od połowy września szturmem zaangażowała do pomocy całą branżę TSL.

 

3 września blogerzy Nasierowski i Tkaczykowski pojechali do Wioski SOS w Karlinie, aby na własne oczy obejrzeć, a później móc pokazać transportowej społeczności, czym jest SOS Wioska Dziecięca i Program SOS Rodzinie. Zobaczyli, co zostało zrobione przez ostatnie 16 lat działalności Wioski, a co jest jeszcze przed nimi – w czym będzie pomagać akcja #TSLdzieciom.

Materiał z wizyty dostępny jest na oficjalnej stronie zbiórki www.tsldzieciom.adar.pl. Celem akcji jest wsparcie działalności Wioski SOS w Karlinie, która codziennie niesie pomoc 308 dzieciom. Największe potrzeby to potrzeby edukacyjne i zdrowotne. Dzieci trafiające pod opiekę Stowarzyszenia często są zaniedbane pod wieloma względami. Potrzebują specjalistycznych terapii, zajęć wyrównawczych, spotkań z psychologiem, logopedą, pedagogiem. Podopieczni Stowarzyszenia potrzebują również opieki medycznej, takiej jak wizyty u specjalistów, np. neurologa czy ortopedy, zakupu okularów bądź aparatu ortodontycznego.

– Dzieci, które do mnie przychodziły, miały za sobą różne przeżycia. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, w jaki sposób odcisnęło się to na ich życiu, psychice, emocjach czy relacjach z innymi. Każda minuta mojej pracy pokazywała, że mogę coś zrobić, naprawić, pokazać im, w jaki sposób sami mogą sobie też z tym poradzić. Chodzi o to, aby cały czas z nimi być. Żeby ich wspierać, pokazywać, że można być innym i przede wszystkim szczęśliwym – tak o swojej misji pomocy dzieciom, mówi najdłużej pracującej Mama SOS na świecie, Pani Danuta Ulidowicz.

Lista zaangażowanych osób się nie kończy!
pan szoferAkcja prowadzona jest na stronie tsldzieciom.adar.pl i na portalu zrzutka.pl. Od kilku dni działa również specjalna grupa na FB, w której można wystawić produkty na licytację – @ Licytacje na akcję #TSLdzieciom – dotychczas można było już zlicytować np. samochód BMW E36. Do działań sukcesywnie dołączają kolejne osoby i firmy z branży TSL. Akcję #TSLdzieciom wspierają: Nasierowski, Adrian Trucker & Paker, Tkaczykowski, Patrycja Rzenno ‚Almerka’, Kempa Trucker, Miki Dabes, Dzidziuś VOLVO, Siofer Majucha, Siofer Malina, Szybki Majkel, Sebastian – kierowca ze Szwecji, Artdrive, Sokół on the road, Adamos Interior, AdaskoN95 i inni.

Jedną z form wsparcia akcji jest również zakup limitowanej koszulki z napisem „Pan Szofer”, którą można nabyć na stronie www.uszofera.pl. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na akcję #TSLdzieciom.

Organizator targów TransLogistica Poland zachęca także do dokonywania rejestracji na wydarzenie z wykorzystaniem kodu TLP7. Za każdą taką rejestrację konto zbiórki zostanie zasilone o 10 zł.

Akcja będzie trwała do 6 listopada. W trakcie drugiego dnia targów TransLogistica Poland odbędzie się finałowa transmisja live prowadzona w strefie firmy Adar. Cała akcja #TSLdzieciom to wspólna inicjatywa firmy ADAR i Targów TransLogistica Poland.

Portal edroga.pl jest patronem medialnym Targów TransLogistica Poland.

Dodaj komentarz
Komentarze do artykułów może dodać każdy użytkownik Internetu. Administrator portalu nie opublikuje jednak komentarzy łamiących prawo oraz niemerytorycznych, tj. nieodnoszących się bezpośrednio do treści zawartych w artykule. Nie będą również publikowane komentarze godzące w dobre imię osób czy podmiotów, rasistowskie, wyznaniowe czy uwłaczające grupom etnicznym, oraz zawierają treści nieetyczne albo niemoralne, pornograficzne oraz wulgarne. Z komentarzy zostaną usunięte: reklamy towarów, usług, komercyjnych serwisów internetowych, a także linki do stron konkurencyjnych.