Już ponad 53 000 zł zostało zebrane w ramach akcji #TSLdzieciom, która od połowy września szturmem zaangażowała do pomocy całą branżę TSL.
3 września blogerzy Nasierowski i Tkaczykowski pojechali do Wioski SOS w Karlinie, aby na własne oczy obejrzeć, a później móc pokazać transportowej społeczności, czym jest SOS Wioska Dziecięca i Program SOS Rodzinie. Zobaczyli, co zostało zrobione przez ostatnie 16 lat działalności Wioski, a co jest jeszcze przed nimi – w czym będzie pomagać akcja #TSLdzieciom.
Materiał z wizyty dostępny jest na oficjalnej stronie zbiórki www.tsldzieciom.adar.pl. Celem akcji jest wsparcie działalności Wioski SOS w Karlinie, która codziennie niesie pomoc 308 dzieciom. Największe potrzeby to potrzeby edukacyjne i zdrowotne. Dzieci trafiające pod opiekę Stowarzyszenia często są zaniedbane pod wieloma względami. Potrzebują specjalistycznych terapii, zajęć wyrównawczych, spotkań z psychologiem, logopedą, pedagogiem. Podopieczni Stowarzyszenia potrzebują również opieki medycznej, takiej jak wizyty u specjalistów, np. neurologa czy ortopedy, zakupu okularów bądź aparatu ortodontycznego.
– Dzieci, które do mnie przychodziły, miały za sobą różne przeżycia. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, w jaki sposób odcisnęło się to na ich życiu, psychice, emocjach czy relacjach z innymi. Każda minuta mojej pracy pokazywała, że mogę coś zrobić, naprawić, pokazać im, w jaki sposób sami mogą sobie też z tym poradzić. Chodzi o to, aby cały czas z nimi być. Żeby ich wspierać, pokazywać, że można być innym i przede wszystkim szczęśliwym – tak o swojej misji pomocy dzieciom, mówi najdłużej pracującej Mama SOS na świecie, Pani Danuta Ulidowicz.
Lista zaangażowanych osób się nie kończy!
Akcja prowadzona jest na stronie tsldzieciom.adar.pl i na portalu zrzutka.pl. Od kilku dni działa również specjalna grupa na FB, w której można wystawić produkty na licytację – @ Licytacje na akcję #TSLdzieciom – dotychczas można było już zlicytować np. samochód BMW E36. Do działań sukcesywnie dołączają kolejne osoby i firmy z branży TSL. Akcję #TSLdzieciom wspierają: Nasierowski, Adrian Trucker & Paker, Tkaczykowski, Patrycja Rzenno ‚Almerka’, Kempa Trucker, Miki Dabes, Dzidziuś VOLVO, Siofer Majucha, Siofer Malina, Szybki Majkel, Sebastian – kierowca ze Szwecji, Artdrive, Sokół on the road, Adamos Interior, AdaskoN95 i inni.
Jedną z form wsparcia akcji jest również zakup limitowanej koszulki z napisem „Pan Szofer”, którą można nabyć na stronie www.uszofera.pl. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na akcję #TSLdzieciom.
Organizator targów TransLogistica Poland zachęca także do dokonywania rejestracji na wydarzenie z wykorzystaniem kodu TLP7. Za każdą taką rejestrację konto zbiórki zostanie zasilone o 10 zł.
Akcja będzie trwała do 6 listopada. W trakcie drugiego dnia targów TransLogistica Poland odbędzie się finałowa transmisja live prowadzona w strefie firmy Adar. Cała akcja #TSLdzieciom to wspólna inicjatywa firmy ADAR i Targów TransLogistica Poland.
Portal edroga.pl jest patronem medialnym Targów TransLogistica Poland.