Drogi i mosty
Dbałość o szczegóły i sumienność skutkują poprawnością wykonania remontu metodą Remixing Plus. Przed przystąpieniem do wykonywania pracy przez zespół maszyn, należy oczyścić istniejącą nawierzchnię z wszelkich zanieczyszczeń, takich jak plamy po olejach i smarach, także nakładki powierzchniowego utrwalenia oraz elementy oznakowania poziomego. Skutki niedopilnowania tego zabiegu związane są z dymieniem nawierzchni.
- Szczegóły
Zastosowanie technologii Remixing Plus nie jest wszechstronne, ponieważ metoda ogranicza się do naprawy deformacji lepko-plastycznych oraz poprawy szorstkości i równości jezdni, a przede wszystkim zamyka się w obrębie remontu warstwy ścieralnej. W związku z tym nie ma znaczącego wpływu na poprawę nośności konstrukcji nawierzchni. Kluczowym aspektem warunkującym jej zastosowanie jest stan nośnych warstw konstrukcji nawierzchni.
- Szczegóły
775 mln złotych dofinansowania otrzyma Świnoujście na budowę stałego połączenia wysp Wolin i Uznam. Koszt całej inwestycji eksperci szacują na niemal 913 mln złotych. Brakujące 137 mln złotych miasto dołoży z własnego budżetu. Przewidywany termin zakończenia budowy tunelu pod Świną to przełom 2021 i 2022 roku.
- Szczegóły