- 1. Wykorzystanie samochodów w podróżach podmiejskich
- (Inżynieria ruchu)
- ... dr inż. Mariusz Dudek z Politechniki Krakowskiej podczas konferencji MODELLING 2016. - Badanie przeprowadzone w Krakowie dały dość zaskakujący wynik, że mamy większe napełnienie samochodów w strefie ...
- Utworzone: 08 lipiec 2016
- 2. Galerie handlowe jako generatory ruchu w miejskiej sieci ulic
- (Inżynieria ruchu)
- ... jest już badane i analizowane w miastach państw zachodnich. Tam też brane jest pod uwagę w tworzeniu miejskich modelów ruchu. W naszym kraju inżynierowie ruchu mają świadomość szerokiego oddziaływania ...
- Utworzone: 14 luty 2014
- 3. Modelowanie ruchu czasu wolnego
- (Inżynieria ruchu)
- ... podróżach do pracy – podkreśla dr inż. Mariusz Dudek z Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Politechniki Krakowskiej. W obiegowej opinii pokutuje przeświadczenie, że podróże związane z wolnym czasem ...
- Utworzone: 08 styczeń 2013
- 4. Wybrane aspekty badań miejskiego ruchu rekreacyjnego (III) Kraków: analiza zachowań komunikacyjnych
- (Inżynieria ruchu)
- ... Mariusz Dudek Politechnika Krakowska Instytut Inżynierii Drogowej i Kolejowej Literatura: [1] Adamska M.: Analiza ruchu osób w obszarze Zakrzówka w Krakowie; praca dyplomowa, Politechnika ...
- Utworzone: 07 listopad 2012
- 5. Wybrane aspekty badań miejskiego ruchu rekreacyjnego (II) Ruch rekreacyjny w Krakowie
- (Inżynieria ruchu)
- ... (2%). Mariusz Dudek Politechnika Krakowska Instytut Inżynierii Drogowej i Kolejowej Spis literatury zawiera część trzecia publikacji. ...
- Utworzone: 06 listopad 2012
- 6. Wybrane aspekty badań miejskiego ruchu rekreacyjnego (I) Zachodnie doświadczenia
- (Inżynieria ruchu)
- ... odwojenie liczby podróży związanych z powrotami z miejsc spędzania czasu wolnego. Mariusz Dudek Politechnika Krakowska Instytut Inżynierii Drogowej i Kolejowej Spis literatury zawiera część trzecia ...
- Utworzone: 05 listopad 2012
- 7. Miejska polityka transportowa – (II) Wady wdrożeń
- (Inżynieria ruchu)
- ... publicznej? Czy posiadają wiedzę o zachodzących zmianach w zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców? Odpowiada dr inż. Mariusz Dudek z Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Politechniki Krakowskiej. ...
- Utworzone: 27 kwiecień 2010
- 8. Miejska polityka transportowa – (I) Konsekwencja i PR
- (Inżynieria ruchu)
- ... Odpowiada dr inż. Mariusz Dudek z Instytutu Inżynierii Drogowej i Kolejowej Politechniki Krakowskiej. - W politykach transportowych miast należy rozróżnić dwie sfery. Pierwszą można określić jako deklaratywną. ...
- Utworzone: 26 kwiecień 2010
- 9. Mniej samochodów w centrach miast
- (Inżynieria ruchu)
- ... codziennie w podróżach do i z centrum uczestniczy ponad pół miliona osób – podkreśla dr inż. Andrzej Brzeziński z Instytutu Dróg i Mostów Politechniki Warszawskiej. Warszawa nie jest pod tym względem ...
- Utworzone: 06 kwiecień 2010
- 10. Wpływ prognozowania ruchu na analizy środowiskowe w drogownictwie cz. II
- (Ochrona środowiska)
- ... programy naprawcze związane z hałasem drogowym w mieście). dr inż. Janusz Bohatkiewicz Biuro Ekspertyz i Projektów Budownictwa Komunikacyjnego „EKKOM” Sp. z o.o. dr inż. Mariusz Dudek Politechnika Krakowska ...
- Utworzone: 29 grudzień 2009
- 11. Wpływ prognozowania ruchu na analizy środowiskowe w drogownictwie cz. I
- (Ochrona środowiska)
- ... sieci miejskich, gdzie nawet niewielka redukcja prędkości powoduje istotną poprawę klimatu akustycznego zwłaszcza w zakresie niskich prędkości. dr inż. Janusz Bohatkiewicz Biuro Ekspertyz i Projektów ...
- Utworzone: 28 grudzień 2009
- 12. Trwałe i kompleksowe brd
- (Inżynieria ruchu)
- ... jest według standardów holenderskich jedną z najbardziej pożądanych cech dobrze zrealizowanego projektu. Uwzględnienie potrzeb wynikających z inżynierii ruchu, ale także ochrony środowiska czy innych dziedzin ...
- Utworzone: 10 luty 2006