- 1. POIiŚ 2007-2013 pozytywnie zakończony
- (Drogi i mosty)
- ... aglomeracji, co potwierdzają cyklicznie prowadzone Kompleksowe Badania Ruchu (KBR) w największych miastach w Polsce. Od roku 2007 rozwój komunikacji miejskiej doprowadził do zwiększenia liczby przewiezionych ...
- Utworzone: 02 maj 2017
- 2. II Ogólnopolska Konferencja Kompleksowych Badań Ruchu – teoria i praktyka
- (Archiwum1)
- ... PBS Sp. z o.o. i zarazem prelegent sekcji poświęconej aspektom organizacyjnym KBR, konferencja pokazała, że wszyscy, którzy w swojej pracy wykorzystują wyniki badań podroży, podobnie postrzegają podstawowe ...
- Utworzone: 02 grudzień 2014
- 3. PO CO NAM BADANIA RUCHU?
- (Archiwum1)
- ... Konferencja KBR już po raz drugi przyciągnie profesjonalistów z branży na Pomorze. Pierwsze takie spotkanie odbyło się w 2010 roku. Wśród prelegentów tegorocznej konferencji znajdują się przedstawiciele ...
- Utworzone: 24 listopad 2014
- 4. II Ogólnopolska Konferencja Kompleksowych Badań Ruchu – teoria i praktyka
- (Archiwum1)
- ... źródłowego do modelowania ruchu; • zwiększania stopnia wykorzystania wyników KBR; • weryfikacji, oceny i komentowania uzyskanych wyników Kompleksowych Badań Ruchu. Program dwóch ...
- Utworzone: 14 listopad 2014
- 5. Dynamiczne modele podróży cz. I
- (Inżynieria ruchu)
- ... np. w ramach KBR. Główne kierunki w algorytmach opisujących ten problem skupiają się wg następujących schematów: rozkład „wszystko albo nic” – w metodzie tej rozkład ruchu z dowolnego rejonu źródłowego ...
- Utworzone: 20 luty 2012
- 6. Podział zadań przewozowych (II) Zastosowanie wnioskowania rozmytego
- (Inżynieria ruchu)
- ... u 2005 - raport końcowy", Warszawa 2005 [3] Biuro Planowania Rozwoju Warszawy, „Studium systemu komunikacyjnego Łodzi”, Łódź 2003 [4] Krych A. z zespołem, "KBR Poznań 2000 - diagnoza i wnioski", Biuro Inżynie ...
- Utworzone: 11 sierpień 2011
- 7. Podział zadań przewozowych (I) Przegląd modeli
- (Inżynieria ruchu)
- ... mają ściśle lokalny charakter, ponieważ opracowane są na podstawie badań ankietowych mieszkańców danego miasta np. w ramach przeprowadzanego Kompleksowego Badania Ruchu (KBR). Badania uwzględniają zachowania ...
- Utworzone: 10 sierpień 2011
- 8. O miastach i o ruchu ulicami
- (Mobilność)
- ... (KBR). Badania uwzględniają zachowania komunikacyjne mieszkańców w zależności od motywacji, odległości czy czasu podróży. Agnieszka Serbeńska redaktor naczelna edroga.pl ...
- Utworzone: 05 sierpień 2011
- 9. Kalibracja i weryfikacja wyników KBR narzędziami symulacyjnymi cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... zbiorowej i komunikacji indywidualnej. Modele podziału zadań przewozowych mają ściśle lokalny charakter. Mogą być opracowane ja podstawie wyników badań ruchliwości mieszkańców danego miasta w ramach KBR. ...
- Utworzone: 21 lipiec 2011
- 10. Kalibracja i weryfikacja wyników KBR narzędziami symulacyjnymi cz. I
- (Drogi i mosty)
- Wyniki Kompleksowych Badań Ruchu (KBR) stanowią podstawę do budowy modeli symulacyjnych miast. Model symulacyjny stanowi istotne narzędzie w kształtowaniu polityki transportowej miasta i w coraz większej ...
- Utworzone: 20 lipiec 2011
- 11. Analizy modelowe w świetle zmian demograficznych, przestrzennych i ekonomicznych cz. II
- (Drogi i mosty)
- ... modelu ruchu w poszczególnych częściach aglomeracji Podstawą kalibracji parametrów modeli ruchu są badania typu KBR. W przypadku obszarów [M] i [C] może być zastosowana metodologia typowa, niemniej w ...
- Utworzone: 19 lipiec 2011
- 12. Analizy modelowe w świetle zmian demograficznych, przestrzennych i ekonomicznych cz. I
- (Drogi i mosty)
- ... przez inne niż dotychczas rozwarstwienie podróży, musimy uwzględnić zjawiska, których nie badamy w ramach rutynowych metodologii KBR, żeby uzyskać dane do kalibracji modeli ruchu. Nowe wyzwania wobec analiz ...
- Utworzone: 18 lipiec 2011
- 13. Modelowanie ruchu tłumionego w ujęciu symulacyjnym cz. III
- (Inżynieria ruchu)
- ... wewnętrznych modernizacji Ronda Ofiar Katynia uwzględniając popytu tłumiony Uwzględniając udział godziny szczytu (który wg KBR 2003 wynosi w Krakowie 8,73%) uzyskujemy dobowo ponad 180 000 poj-km dla ...
- Utworzone: 30 czerwiec 2011
- 14. Modele i symulacje zmienności potoków ruchu w przestrzeni dowolnej ilości skrzyżowań
- (Drogi i mosty)
- ... [5] Żaba K.: Problemy i potrzeby komunikacyjne Lublina przed i po wybudowaniu tunelu pod Al. Racławickimi, Politechnika Lubelska, 2010. [6] http://www.bit-poznan.com.pl/prezentacje/cotokbr.htm [7] http://www.dot.ca.gov ...
- Utworzone: 08 marzec 2011
- 15. Ruch rowerowy w Polsce
- (Drogi i mosty)
- ... ruchu (KBR) Niewiele polskich miast (gmin) posiada Kompleksowe Badania Ruchu (KBR), w związku z czym nie ma wiarygodnych informacji o udziale podróży różnymi środkami transportu, w tym o udziale roweru ...
- Utworzone: 09 wrzesień 2010
- 16. Bezpieczeństwo w transporcie zbiorowym – specyfika problemu (I)
- (Inżynieria ruchu)
- ... 640 Liczba kolizji 8675 1286 Liczba wypadków 1409 180 Liczba rannych 1659 219 Liczba ofiar śmiertelnych 50 9 1 Szacunkowe dane na podstawie KBR 2003 oraz zmiany w liczbie zarejestrowanych ...
- Utworzone: 16 październik 2009