Drogi i mosty
Tak duże przedsięwzięcie jak Program Budowy Dróg Krajowych nigdy nie powinno być programem politycznym. Tego typu projekty gospodarcze muszą być dostosowane do możliwości finansowych państwa. - Mniej więcej do początku roku 2015 ten program był w miarę zrównoważony i podzielony na listę podstawową i rezerwową, która miała być realizowana w razie pojawienia się dodatkowych środków finansowych - powiedział wiceminister infrastruktury i budownictwa Jerzy Szmit na konferencji „Dialog się opłaca: od Białej Księgi Branży Drogowej do optymalizacji budowy dróg”, która odbyła się podczas Targów AUTOSTRADA-POLSKA w Kielcach. - W miarę rosnących wyborczych potrzeb, lista rezerwowa została przeniesiona na podstawową, z dotychczasowym limitem finansowym na poziomie 107 mld zł.
- Szczegóły
Ponad 22 kilometry zmodernizowanej drogi z dwoma pasami ruchu, chodnikami i ścieżką rowerową, a także z obwodnicami Sukowa i Daleszyc – tak po rozbudowie wyglądać ma droga wojewódzka nr 764 Kielce – Staszów. Zarząd Województwa pozytywnie zaopiniował projekt, co jest niezbędne do rozpoczęcia procedury uzyskania zezwolenia na realizację inwestycji.
- Szczegóły